Voorstellen POLO GTI Sam

Er is één manier hoe ze er makkelijk achter kunnen komen. Als de auto op naam staat van het kind en de verzekering op naam van een ouder. Mocht er dan sprake van schade zijn en ze zien dat bovenstaande van toepassing is, dan mag je van geluk spreken als je een euro krijgt van de verzekering. Heb deze situatie bij iemand anders meegemaakt.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
Er is één manier hoe ze er makkelijk achter kunnen komen. Als de auto op naam staat van het kind en de verzekering op naam van een ouder. Mocht er dan sprake van schade zijn en ze zien dat bovenstaande van toepassing is, dan mag je van geluk spreken als je een euro krijgt van de verzekering. Heb deze situatie bij iemand anders meegemaakt.

Ja precies, maar als je daarmee aan komt zetten kan je beter wat hersencellen gaan kopen.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: Oellemans
Ja dat het verzekeringsfraude is begrijp ik.
Alleen zoals je zegt dat ze een onderzoek gaan starten, hoe starten ze dan precies dat onderzoek?
Waar gaan ze naar kijken om te bewijzen dat hij er het meest in rijdt i.p.v. zijn vader?
Lijkt mij een moeilijk iets om echt hard te maken als verzekeringsmaatschappij, tenzij hij iedere week staande wordt gehouden en een boete ontvangt, dan is het natuurlijk duidelijk dat hij er vaak in rijdt.
Ben oprecht benieuwd hiernaar want veel mensen adviseerde mij dit ook te doen, maar heb toch de keuze gemaakt dit op mijn eigen naam te doen zodat ik wat jaartjes op kan bouwen.
Dat onderzoek word niet door de verzekering zelf gedaan, aan de hand van wat ze willen onderzoeken hebben ze hier contacten voor.
Net als dat mocht je een dikke schade rijden er even een schade expert komt kijken om te checken of je wel echt zo'n dikke schade hebt en ze even een rapportje opmaken om zeker te zijn dat je de boel niet oplicht, hebben ze ook mensen om dit soort dingen op te sporen. snel zal het niet gebeuren natuurlijk want het gaat altijd wel goed. op een paar gevallen na
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Uhhmm.. het gaat om de polo van Sam, lekker boeiend hoe hij hem verzekerd heeft.. of wie hem verzekerd heeft.

on-topic a.u.b :)
lekker boeiend? het zou toch fijn zijn als we hem verwelkomen en met hem meedenken of dit op de juiste manier is geregeld. En hem hier voor behoeden mocht dit niet zo zijn geregeld, kan hem problemen schelen wellicht.

Maar is goed joh he, on-topic ;)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Zikuno
lekker boeiend? het zou toch fijn zijn als we hem verwelkomen en met hem meedenken of dit op de juiste manier is geregeld. En hem hier voor behoeden mocht dit niet zo zijn geregeld, kan hem problemen schelen wellicht.

Maar is goed joh he, on-topic ;)

Klopt fijn dat er mee gedacht word, maar zou hij er niet om vragen als er onduidelijkheden zijn?
Zijn welkom bestaat nu uit twijfel of hij zij auto kan verzekeren, niet echt leuk imo
 
Hallo ik ben Sam 17 jaar oud en heb een Polo GTI (niet van papa en mama wat veel mensen denken maar niet zo is)
Hobby's zijn sleutelen aan voertuigen zoals autos en motoren

Mijn auto: Vw Polo 6R 1.4 GTI met ongeveer 185pk
Mijn idee is om deze Polo om van deze auto de dikste Polo van NL te maken (Naar mijn mening)
Welkom!

De dikste Polo van Nederland ervan maken zal lastig worden, deze heb ik namelijk al!Stick Out Tongue ;)
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: POLO GTI Sam
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!