Polo GTI - Rammel in de auto

Re: Polo GTI

Ach mijn klanten hebben me al terug zien gaan van een 3 serie naar een Polo, ze hebben bijna medelijden met me, evanals mij buren haha..
De meeste herkennen de gti toch al niet door al het blue motion geweld.
Heb je ook de sound aktuator tot zwijgen gebracht?
 
Re: Polo GTI

Er is iemand op het forum die een schaklaar in zijn dashboard kastje zitten, heeft ie volgens mij voor 100 euro gedaan ofzoiets. Zag op een Duits forum zag ik iemand die een knop had laten maken in dat rijtje van de esp airbag etc.. Stond turboboost op haha
 
Re: Polo GTI

jayray zei:
Ach mijn klanten hebben me al terug zien gaan van een 3 serie naar een Polo, ze hebben bijna medelijden met me, evanals mij buren haha..
De meeste herkennen de gti toch al niet door al het blue motion geweld.
Heb je ook de sound aktuator tot zwijgen gebracht?

Dat is het leuke van de GTI vind ik. Leuk verrassingseffect als ze straks instappen en zien dat het een GTI is.
:mrgreen:
 
Re: Polo GTI

Geen idee of dat knopje zo te koop is, denk eigenlijk dat íe dat zelf heeft gemaakt.
Als mijn GTI geleverd gaat worden, heb ik doorgeven dat ze de sound aktuator mogen afkoppelen van mij.

Zet er het liefst ook een schakelaar tussen, maar kies toch voor de makkelijkste oplossing :lol:
 
Re: Polo GTI

@Snowdude

Wel gelijk het nadeel ook weer... Een onervaren bestuurder die een klein tikje op het gas geeft staat waarschijnlijk voor het stoplicht gelijk in zijn voorganger geparkeerd. Achteruit inparkeren is net zo link met dit ding als je het niet gewend bent....

Bij nader inzien ontkoppel ik de sound actuator ook gewoon even, klusje snel geklaard denk ik.

Ik ga er ook nog andere audio in laten zetten, vind het behoorlijk slecht op de RNS 310.... Denk alle 6 speakers vervangen, versterkers erachter en een sub in de kofferbak... Iemand een tip waar ik dit het beste kan laten doen?
 
Re: Polo GTI

roundrunner zei:
@Snowdude

Wel gelijk het nadeel ook weer... Een onervaren bestuurder die een klein tikje op het gas geeft staat waarschijnlijk voor het stoplicht gelijk in zijn voorganger geparkeerd. Achteruit inparkeren is net zo link met dit ding als je het niet gewend bent....

Bij nader inzien ontkoppel ik de sound actuator ook gewoon even, klusje snel geklaard denk ik.

Ik ga er ook nog andere audio in laten zetten, vind het behoorlijk slecht op de RNS 310.... Denk alle 6 speakers vervangen, versterkers erachter en een sub in de kofferbak... Iemand een tip waar ik dit het beste kan laten doen?

Met betrekking tot het geluid, check even hoe de fader staat afgesteld, kwam er na een paar weken ook pas achter dat alles op voor stond en de speakers achter niet meededen, scheelde een slok op een borrel. Er iemand die sub heeft laten in bouwen met speciale kist. Volgens mij polof1bodegraven.
 
Re: Polo GTI

Ja dat had ik al gedaan.... Ik ben thuis nogal wat gewend, dat heb je niet zomaar in de auto. Al had ik in een ver verleden ooit een 207, die had beter geluid.... Maar denk dat we even gaan refitten, heb de bonus van de dealer nog ;).... Aan de andere kant ook zonde, breng zeker 60% van de tijd aan de telefoon door (wat overigens perfect werkt, ook stembesturing)
 
Re: Polo GTI

Ondertussen staat er 4.000 km op de teller na een aantal keer al in een huurauto rond gereden te hebben. Rechts achterin ontstond een soort van metalen tik... Eerst hoorde je het soms maar werd steeds meer. Rondje gereden met een monteur en die was het met me eens. Maandagochtend de auto afgeleverd en ingeruild voor een golf BM (even geen stoplicht sprintjes dus :cry: ). Vandaag gebeld dat ze hem zeker de rest van de week nog houden omdat er onderdelen moeten komen etc.... Wat het precies is konden ze me nog niet vertellen... Iemand soort gelijke ervaring? Ik hoor het geluid namelijk ook in de golf op dezelfde plaats... De auto ligt helemaal gestript en gedemonteerd in de garage op dit moment.
 
700 km? dat haal ik niet eens met een 1.2.. Hoe leeg rij je de tank dan wel niet?
Even snel gerekend en als je 40 liter tankt zou je 1 op 17,5 gereden moeten hebben wat al niet haalbaar is met 1x gasgeven
 
Mijn GTI staat momenteel met een volledig uitgebouwd dashboard bij de dealer, dit ook ivm een irritante rammel die pas opspeelde bij het gebruiken van de auto zoals een GTI is bedoeld.

BTW Mijn gemiddelde verbruik na 1800 km is 1 op 15,66 (en dalende, aangezien de auto nu is ingereden ;)).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!