Polo GTI - Rammel in de auto

Na een hoop rondrijden in verschillende golfjes en geen keuze durven te maken (de GTI lag niet in het budget) toch eens een rondje gaan doen in de polo GTI. Deze viel ruim binnen mijn budget. Een uurtje (in de witte van Pon) scheuren was genoeg om mij over de streep te trekken. Ik heb er nog een week van nagenoten.

Eind maart besteld, vorige week afgeleverd. Dealer (A point Amsterdam) stond steeds goed voor me klaar een door de lange levertijd zijn er nog een aantal opties bijgekomen:

- Boavista velgen - Climatronic - Licht & Zicht pakket - Executive Plus pakket - Winterpakket
- Passagierairbag uitschakelbaar - Pareleffectlak - Dagrijverlichting - Parkeersensoren - Multifunctioneel stuurwiel.

Vorige week was het dan eindelijk zover, daar stond hij onder een doek en ik mocht hem onthullen! Even schrikken was het wel want er stond een 3-deurs onder, en ik had een 5 deurs besteld. Foutje van de dealer, kan gebeuren! Niets dan lof voor de dealer want binnen 20 minuten werd er een zeer passende oplossing geboden! Fout werd erkent en er werd naar gehandeld. Niks geen gezeur over marges of wat dan ook.

Nu een week verder staat de eerste 1000 km op de teller. Ik heb hem vrij voorzichtig ingereden, totdat hij warm is zeker nog niks gedaan en de eerste 500km niet boven de 3000 toeren. Daarna niet boven de 4000.

Al met al geniet ik tot nu toe enorm van deze auto en kijk ik uit naar de volgende 159.000 km (lease).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Polo GTI

Er is een behoorlijke korting geboden (kan ik van op vakantie)! Overal worden fouten gemaakt, kan gebeuren. Oplossing is voor mij passend. Had 5 deuren vanuit praktisch oogpunt besteld.... Maar 3 deurs staat hem een stuk beter! Heb geen kinderen, dus daar ook geen problemen mee!
 
Re: Polo GTI

roundrunner zei:
Er is een behoorlijke korting geboden (kan ik van op vakantie)! Overal worden fouten gemaakt, kan gebeuren. Oplossing is voor mij passend. Had 5 deuren vanuit praktisch oogpunt besteld.... Maar 3 deurs staat hem een stuk beter! Heb geen kinderen, dus daar ook geen problemen mee!

3 deurs is zeker 10x mooier dan een 5, dus misschien maar goed dan achteraf dat ze een 3 geleverd hebben! Stick Out Tongue

Veel plezier ermee!!
 
Re: Polo GTI

Ik dacht... Eeehhh.. Heb ik nou verkeerd zitten klikken in die lease applicatie? Bleek mee te vallen ;) . De verkoper was er ziek van, die heeft me die dag nog meerdere malen gebeld. Fouten kunnen gebeuren, moet goed opgelost worden!
 
Re: Polo GTI

Ik vind het een mooie velg, maar persoonlijk niet voor de gti.

Welk leuk bij het stoplicht, verwachten ze niet dat het een gti'tje is. Dat maakt het dan wel weer leuk en anders. Helemaal als je ook gti van de achterkant hebt afgehaald.

( das dan ook meteen het enige wat ik veranderd heb aan het uiterlijk :roll: )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!