Polo GTI JM89 verlaagd met eibach Sportline kit

En nog geen bijzonderheden? Je hebt precies 2 x zoveel kilometers als ik. De DSG olie moest zeker ook weer worden ververst?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Gister de polo verlaagd met een Eibach sportline setje, ziet er een stuk beter uit.
Nu nog even de juiste maat spacers er tussen zodat de wielen netjes aansluiten met de wielkasten en ik ben tevreden.

Voor:
full


Na:
full

full
Beste,
Ik heb zelf ook Eibach Sportline veren besteld voor mijn Polo GTI en voor spacers 12 mm en achter 15mm van Eibach. Ik vraag me af hoe het is om de stoep op te gaan of een stijle parkeergarage in en uit te rijden. Wat zijn jou ervaringen hiermee?
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Beste,
Ik heb zelf ook Eibach Sportline veren besteld voor mijn Polo GTI en voor spacers 12 mm en achter 15mm van Eibach. Ik vraag me af hoe het is om de stoep op te gaan of een stijle parkeergarage in en uit te rijden. Wat zijn jou ervaringen hiermee?
nergens last van, de polo staat zo hoog dat hij eigenlijk met de sportline net aan netjes staat, en nog hoog zat is om overal normaal te komen. nog nooit ergens last gehad

de spacers vind ik zelf 10mm voor en 13mm achter beter staan.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!