Hallo Polo drivers!
Ik ben Rafael, 22 jaar oud en kom uit Hengelo. In de laatste week van december heb ik dan eindelijk mijn gewenste auto besteld, de Polo GTI. Verwachte levertijd is circa 12 weken, dus ik hoop hem eind maart in ontvangst te mogen nemen.
Samenstelling van de Polo:
Polo GTI 1.4 TSI 132Kw / 180pk DSG
Candywhite
Bekleding Jacky Zwart/Rood
- Executive Plus
- 17LM Detroit
- Xenon met LED dagrijverlichting & LED kentekenverlichting
- 65% Getinte ramen
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- 4-Deurs met electrische ramen achter
Voor mij is die persoonlijk met deze samenstelling helemaal af, de ontbrekende opties zoals panorama schuifkanteldak, lederen interieur enz heb ik bewust niet geselecteerd aangezien die niet bij mij in de smaak vallen.
Enigste toekomstplannen met betrekking tot de GTI is het volgende:
- Achterlichten ombouwen m.b.v. led achterlichten ( de achterlichtunits blijven hetzelfde alleen wil ik er led verlichting in hebben net zoals bij de Golf VI )
- Automatische achterklep
- Chiptuning om nóg meer PK er uit te halen
Verder schaf ik mijzelf deze week even een scheurkalender aan, want ik kan echt niet meer wachten
Ik ben Rafael, 22 jaar oud en kom uit Hengelo. In de laatste week van december heb ik dan eindelijk mijn gewenste auto besteld, de Polo GTI. Verwachte levertijd is circa 12 weken, dus ik hoop hem eind maart in ontvangst te mogen nemen.
Samenstelling van de Polo:
Polo GTI 1.4 TSI 132Kw / 180pk DSG
Candywhite
Bekleding Jacky Zwart/Rood
- Executive Plus
- 17LM Detroit
- Xenon met LED dagrijverlichting & LED kentekenverlichting
- 65% Getinte ramen
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- 4-Deurs met electrische ramen achter
Voor mij is die persoonlijk met deze samenstelling helemaal af, de ontbrekende opties zoals panorama schuifkanteldak, lederen interieur enz heb ik bewust niet geselecteerd aangezien die niet bij mij in de smaak vallen.
Enigste toekomstplannen met betrekking tot de GTI is het volgende:
- Achterlichten ombouwen m.b.v. led achterlichten ( de achterlichtunits blijven hetzelfde alleen wil ik er led verlichting in hebben net zoals bij de Golf VI )
- Automatische achterklep
- Chiptuning om nóg meer PK er uit te halen
Verder schaf ik mijzelf deze week even een scheurkalender aan, want ik kan echt niet meer wachten