Polo GTI - Candywhite -

Hallo Polo drivers!

Ik ben Rafael, 22 jaar oud en kom uit Hengelo. In de laatste week van december heb ik dan eindelijk mijn gewenste auto besteld, de Polo GTI. Verwachte levertijd is circa 12 weken, dus ik hoop hem eind maart in ontvangst te mogen nemen.

Samenstelling van de Polo:

Polo GTI 1.4 TSI 132Kw / 180pk DSG
Candywhite
Bekleding Jacky Zwart/Rood


- Executive Plus
- 17LM Detroit
- Xenon met LED dagrijverlichting & LED kentekenverlichting
- 65% Getinte ramen
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- 4-Deurs met electrische ramen achter


Voor mij is die persoonlijk met deze samenstelling helemaal af, de ontbrekende opties zoals panorama schuifkanteldak, lederen interieur enz heb ik bewust niet geselecteerd aangezien die niet bij mij in de smaak vallen.

Enigste toekomstplannen met betrekking tot de GTI is het volgende:

- Achterlichten ombouwen m.b.v. led achterlichten ( de achterlichtunits blijven hetzelfde alleen wil ik er led verlichting in hebben net zoals bij de Golf VI )

- Automatische achterklep

- Chiptuning om nóg meer PK er uit te halen


Verder schaf ik mijzelf deze week even een scheurkalender aan, want ik kan echt niet meer wachten Big Grin
 
Welkom! Big Grin
en je auto klinkt op zich goed, wordt zeer zeker weer een mooie! :)
maar geen specifieke optie qua navigatie genomen oid?
enneh niet verlagen? ;)

btw Hengelo Overijssel of Gelderland? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
* Ger, het liefst ga ik in een diepe winterslaap en ontwaak ik eind maart;)

* Gewoonjan, nee met de RNS310 zal ik mij uitstekend redden. Verlagen gaat ook niet gebeuren haha! Met het standaard sportonderstel vind ik hem er fantastisch bij staan, lager hoef ik niet!

Hengelooooooo Overijssel;)
 
Chippen kan prima hoor, zit je nog niet aan de koppelwaarde waar de DSG bak op begrenst is. Bij ABT behoudt je zelfs fabrieksgarantie, of je laat het eventueel overnemen door een andere tuner. :)
 
Marc, Gefeliciteerd, erg benieuwd naar je foto's!

Menaz, Vissa, Ja de fabrieksgarantie wil ik uiteraard behouden. Ga het ook nog even navragen bij de dealer hoe zij daar tegenover staan met betrekking tot garantie en de resultaten van een chip.
 
Rafael03 zei:
* Gewoonjan, nee met de RNS310 zal ik mij uitstekend redden. Verlagen gaat ook niet gebeuren haha! Met het standaard sportonderstel vind ik hem er fantastisch bij staan, lager hoef ik niet!

Hengelooooooo Overijssel;)
Is de RNS310 standaard in een gti dan?
Bij mij zat die er iig als extra optie bij in de polo ;)

Haha ok! misschien dat ik je dan nog wel een keer spot in de weekenden als je 'm hebt net zoals Starsky Big Grin
(ben namelijk in 't weekend nog gewoon thuis bij m'n ouders in haaksbergen :mrgreen: )
 
VW  6R  1.2TDI 
Gewoonjan, Vissa, Bij de samenstelling staat ook: Executive Plus Big Grin Dat houdt automatisch in dat je RNS310 hebt, net zoals de telefoonvoorbereiding, alarm plus, multimedia-aansluitbox die in het Executive Plus pakket zitten.
 
Rafael03 zei:
Gewoonjan, Vissa, Bij de samenstelling staat ook: Executive Plus Big Grin Dat houdt automatisch in dat je RNS310 hebt, net zoals de telefoonvoorbereiding, alarm plus, multimedia-aansluitbox die in het Executive Plus pakket zitten.
Aaah ok, op die manier!
naja ik weet nooit wat die pakketten inhouden dus ik denk ik vraag 't maar gewoon :lol:

maargoed succes met wachten en veel plezier op 't forum! :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Uiteraard, maar als ik die berichten lees in het topic: Levertijden GTI, dan ben ik erg blij met de brief die ik vandaag heb ontvangen haha, als je dat topic even doorleest wordt je bijna depressief van die wachttijden!
 
Rafael03, dan heb je dus in totaal 3 maanden moeten wachten, of niet? Is ook bij mij de verwachting. De dealer wist mij te vertellen dat de levertijden voor de GTI aanvankelijk inderdaad langer waren, maar dat ze inmiddels korter zijn. Goed te horen dus!

Ben tzt benieuwd naar de foto's. En naar de uitvoering van je plannen met de achterlichten!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!