maartenrutgers
Nieuw lid
Hallo allemaal,
begin december heb ik mijn nieuwe lease-auto besteld, de Polo GTI !
Rij nu in een Focus 2.0 diesel, maar nieuwe moest een benzine worden en ik wilde mijn trekkracht en snelheid persé terughebben.
Na een afweging tussen een A3 125pk, Golf 160 pk Highline, een Ibiza Cupra, een DS4 155 en een Focus 182pk toch maar gekozen voor de Polo. En net op tijd, want per 1-1-12 konden we geen C-label meer bestellen!
Wat heb ik besteld:
- VW Polo GTI
- Reflexzilver
- 5-deurs
- Advance-pakket (xenon verlichting / panorama schuifdak)
- Licht&Zicht-pakket (regen- en lichtsensor, dimmende binnenspiegel)
- Winter-pakket (verwarmde voorstoelen, ruitenwisser en koplampsproeiers)
- Multifunctioneel stuurwiel
- RCD310
- Multimedia-aansluitbox
- Standaard Denver-velgen
Voorbeeld-fotootje van Configurator op VW-site: http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 00495.jpg/
Productieweek: 8-2012
Leverweek: 10-2012
Al met al een lekker aangeklede auto en redelijk exclusief, heb namelijk nog maar weinig zilvergrijze GTI's voorbij zien komen op het forum. In het wild al helemaal niet....!
Nu maar hopen dat ie op tijd komt, kan ik er meteen mee naar Oostenrijk en beetje uitproberen op de Autobahn...
begin december heb ik mijn nieuwe lease-auto besteld, de Polo GTI !
Rij nu in een Focus 2.0 diesel, maar nieuwe moest een benzine worden en ik wilde mijn trekkracht en snelheid persé terughebben.
Na een afweging tussen een A3 125pk, Golf 160 pk Highline, een Ibiza Cupra, een DS4 155 en een Focus 182pk toch maar gekozen voor de Polo. En net op tijd, want per 1-1-12 konden we geen C-label meer bestellen!
Wat heb ik besteld:
- VW Polo GTI
- Reflexzilver
- 5-deurs
- Advance-pakket (xenon verlichting / panorama schuifdak)
- Licht&Zicht-pakket (regen- en lichtsensor, dimmende binnenspiegel)
- Winter-pakket (verwarmde voorstoelen, ruitenwisser en koplampsproeiers)
- Multifunctioneel stuurwiel
- RCD310
- Multimedia-aansluitbox
- Standaard Denver-velgen
Voorbeeld-fotootje van Configurator op VW-site: http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 00495.jpg/
Productieweek: 8-2012
Leverweek: 10-2012
Al met al een lekker aangeklede auto en redelijk exclusief, heb namelijk nog maar weinig zilvergrijze GTI's voorbij zien komen op het forum. In het wild al helemaal niet....!

Nu maar hopen dat ie op tijd komt, kan ik er meteen mee naar Oostenrijk en beetje uitproberen op de Autobahn...