Polo GTI besteld, 5 deurs reflexzilver met pano-dak en xenon

Hallo allemaal,

begin december heb ik mijn nieuwe lease-auto besteld, de Polo GTI !

Rij nu in een Focus 2.0 diesel, maar nieuwe moest een benzine worden en ik wilde mijn trekkracht en snelheid persé terughebben.

Na een afweging tussen een A3 125pk, Golf 160 pk Highline, een Ibiza Cupra, een DS4 155 en een Focus 182pk toch maar gekozen voor de Polo. En net op tijd, want per 1-1-12 konden we geen C-label meer bestellen!

Wat heb ik besteld:

- VW Polo GTI
- Reflexzilver
- 5-deurs
- Advance-pakket (xenon verlichting / panorama schuifdak)
- Licht&Zicht-pakket (regen- en lichtsensor, dimmende binnenspiegel)
- Winter-pakket (verwarmde voorstoelen, ruitenwisser en koplampsproeiers)
- Multifunctioneel stuurwiel
- RCD310
- Multimedia-aansluitbox
- Standaard Denver-velgen

Voorbeeld-fotootje van Configurator op VW-site: http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 00495.jpg/

Productieweek: 8-2012
Leverweek: 10-2012

Al met al een lekker aangeklede auto en redelijk exclusief, heb namelijk nog maar weinig zilvergrijze GTI's voorbij zien komen op het forum. In het wild al helemaal niet....! ;)

Nu maar hopen dat ie op tijd komt, kan ik er meteen mee naar Oostenrijk en beetje uitproberen op de Autobahn...
 
Re: Polo GTI besteld, 5 deurs reflexzilver met pano-dak en x

maartenrutgers zei:
Hallo allemaal,
Al met al een lekker aangeklede auto en redelijk exclusief, heb namelijk nog maar weinig zilvergrijze GTI's voorbij zien komen op het forum. In het wild al helemaal niet....! ;)

Reflex Zilver staat hem mooi ! Ben er zelf heel blij mee, maar exclusief .......
In hetzelfde dorp, onder de rook van Amsterdam, rijdt nu een vrijwel identieke rond. Mooiste van het verhaal is nog dat de eigenaresse hiervoor een zilvergrijze Golf V GTI die ik best had willen overnemen want ..... net zoals in de VW reclame is deze dame 70 +. Serieus !!
 
Re: Polo GTI besteld, 5 deurs reflexzilver met pano-dak en x

Heb vandaag gebeld, week 5 wordt ie geproduceerd, week 8 waarschijnlijk bij de dealer en dan weekje later de aflevering!

Dan paar weekjes inrijden en dan op naar Oostenrijk over de Autobahn....! Big Grin
 
Re: Polo GTI besteld, 5 deurs reflexzilver met pano-dak en x

Proficiat met je GTI! Nog een paar weekjes wachten, en dan gehts los!!! Big Grin
maartenrutgers zei:
Bedoelde inderdaad een GTI Zilver... Candywhite en zwart zijn toch de grootste groep.
Toen ik de mijne besteld, vertelde de dealer dat ze ongeveer zo'n 60% witte GTI's verkopen. Naast een enkele rode en zilveren, zie ik zelf ook voornamelijk witte en zwarte exemplaren.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Inmiddels ruim 3 weken in bezit en wat een heerlijke auto. Inmiddels al 5000 km op de teller, dus hij is al lekker ingereden.

Leukste is bij 60 km/u even terug in de versnellingen met de pedals en dan gaspedaal vol in. Wat een power!

En heerlijk om met een zonnetje het schuifdak open te hebben, onderweg nog bruin worden, wie wil dat nu niet?

Ik ben ruim tevreden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!