Polo GTI 6r 2012 56-xrd-2 gestolen pas 1 week in bezit :(

Met een Bearlock nog wel. Zat net te denken zoiets voor m'n volgende auto te nemen omdat mijn huidige polo ook gejat is. Maar heeft dus ook geen nut. Super balen. Sterkte kerel!
Nou, geen nut vind ik wel heel erg overdreven. Oke, als ze je wagen willen hebben dan nemen ze hem toch wel maar voor het gros van de autodieven is een Bearlock toch wel een heel erg groot obstakel.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dit is vrij gemakkelijk hier in de buurt zetten ze er een vrachtwagentje voor met een dikke lier en takelen ze de auto er op zonder problemen gebeurt hier best veel[emoji17]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
volkswagen  polo  1.6 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
GTIM: Hoe is het afgelopen?

Ik ben net bij Autobedrijf Menno geweest, gelegen in Zaandam op de Oostzijde 136-A, 1502 BL. Hij bied op marktplaats.nl een Volkswagen Polo 1.4 86pk (GTI uitgevoerd) aan met het kenteken: 02-KNZ-8. Vriend van mij zoekt al een tijdje naar een Volkswagen Polo en wou hier naar kijken. Eenmaal ter plaatste zag ik dat ging om een Originele Volkswagen Polo GTI, mijn vermoeden een uit bj. 2012+ wegens de upgrade climatronic module. De eigenaar doet je niet denken aan een Menno, het was een man van Noord-Afrikaanse afkomst. Hij gaf te kennen dat de auto volledig GTI was, maar op kenteken als 1.4 aangeduid stond, waarom dit was kon hij geen antwoord opgeven. Hij kon ons vrij weinig informatie geven over de Volkswagen Polo GTI. Raar verhaal, maar ik was benieuwd wat er meer loos was. Bij de auto aangekomen, bleek het inderdaad om een Volkswagen Polo GTI te gaan. Hij kon geen onderhoudspapieren of onderhoudsfacturen tonen en weinig over de auto vertellen. Ik vroeg of ik een proefritje mocht rijden, dat kon alleen als hij mee ging rijden. De Volkswagen Polo GTI stuurde heel zwaar, mijn vermoeden dat er iets met de stuurbekrachtiging aan de hand is. Nadat ik dat kenbaar maakte kwam hij met de smoes: ''lage bandenspanning'', terwijl de banden keihard waren. Bij de eerste drempel hoorde ik een klap aan de achterkant, was volgens hem:''een veertje, zo opgelost''. Ik vroeg nog wat vragen omtrent het voertuig, die hij niet kon beantwoorden. Ik ben zelf niet bekend in Zaandam, dus vroeg de weg aan hem de weg. Uiteindelijk zijn we 4 keer rechts gegaan, toen kwamen we weer bij zijn autobedrijf aan. Ik heb te kennen gegeven dat hier iets niet klopt en ik vroeg hem om uitleg, dat kon hij me niet geven. Hij vermeed oogcontact en gedroeg zich zenuwachtig, wat merkbaar was in zijn stem en manier van doen.

Dit is zijn advertentie: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

Ik heb het kenteken nagetrokken op RDW.nl, wat blijkt dat hij een WOK status heeft. Ik heb het vermoeden dat het gaat om een gestolen Volkswagen Polo GTI die omgekat of gekloond. Het kan ook zijn dat het om een schadeauto gaat.

Ik wou dit bericht graag mededelen, omdat de laatste tijd veel Volkswagen Polo's worden gestolen. Ik hoop dat ik iemand hiermee kan helpen.

EEN ADVIES: Koop niks bij Autobedrijf Menno.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 TSI 180PK 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid en Dragonzzz
Autobedrijf Menno heeft ook een supergare website, vol taalfouten en stijlfouten, en zijn diensten (garantiepakketten, bijvoorbeeld) zijn om te huilen.
Dat er nog steeds mensen zijn die dit soort louche bedrijfjes in stand houden is mij een raadsel. De 'voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rij' mentaliteit van veel kopers zorgt ervoor dat iedere lulhannes een bedrijf kan oprichten met auto's tegen "inkoopprijzen". Dat je genaaid wordt staat bijna in koeienletters op de sites (Menno, JetCars, et al) maar het verlangen om een VW of Audi o.i.d. voor 'een prikkie' te rijden is voor sommigen zo sterk.
 
GTIM: Hoe is het afgelopen?

Ik ben net bij Autobedrijf Menno geweest, gelegen in Zaandam op de Oostzijde 136-A, 1502 BL. Hij bied op marktplaats.nl een Volkswagen Polo 1.4 86pk (GTI uitgevoerd) aan met het kenteken: 02-KNZ-8. Vriend van mij zoekt al een tijdje naar een Volkswagen Polo en wou hier naar kijken. Eenmaal ter plaatste zag ik dat ging om een Originele Volkswagen Polo GTI, mijn vermoeden een uit bj. 2012+ wegens de upgrade climatronic module. De eigenaar doet je niet denken aan een Menno, het was een man van Noord-Afrikaanse afkomst. Hij gaf te kennen dat de auto volledig GTI was, maar op kenteken als 1.4 aangeduid stond, waarom dit was kon hij geen antwoord opgeven. Hij kon ons vrij weinig informatie geven over de Volkswagen Polo GTI. Raar verhaal, maar ik was benieuwd wat er meer loos was. Bij de auto aangekomen, bleek het inderdaad om een Volkswagen Polo GTI te gaan. Hij kon geen onderhoudspapieren of onderhoudsfacturen tonen en weinig over de auto vertellen. Ik vroeg of ik een proefritje mocht rijden, dat kon alleen als hij mee ging rijden. De Volkswagen Polo GTI stuurde heel zwaar, mijn vermoeden dat er iets met de stuurbekrachtiging aan de hand is. Nadat ik dat kenbaar maakte kwam hij met de smoes: ''lage bandenspanning'', terwijl de banden keihard waren. Bij de eerste drempel hoorde ik een klap aan de achterkant, was volgens hem:''een veertje, zo opgelost''. Ik vroeg nog wat vragen omtrent het voertuig, die hij niet kon beantwoorden. Ik ben zelf niet bekend in Zaandam, dus vroeg de weg aan hem de weg. Uiteindelijk zijn we 4 keer rechts gegaan, toen kwamen we weer bij zijn autobedrijf aan. Ik heb te kennen gegeven dat hier iets niet klopt en ik vroeg hem om uitleg, dat kon hij me niet geven. Hij vermeed oogcontact en gedroeg zich zenuwachtig, wat merkbaar was in zijn stem en manier van doen.

Dit is zijn advertentie: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

Ik heb het kenteken nagetrokken op RDW.nl, wat blijkt dat hij een WOK status heeft. Ik heb het vermoeden dat het gaat om een gestolen Volkswagen Polo GTI die omgekat of gekloond. Het kan ook zijn dat het om een schadeauto gaat.

Ik wou dit bericht graag mededelen, omdat de laatste tijd veel Volkswagen Polo's worden gestolen. Ik hoop dat ik iemand hiermee kan helpen.

EEN ADVIES: Koop niks bij Autobedrijf Menno.
Goed dat je dit deelt! Wat een vreemd verhaal. Was het inderdaad een echte GTI of toch een 1.4 die volledig omgebouwd was naar GTI? Mensen gaan ver met ombouwen tegenwoordig, maar het verschil in vermogen merk je wel tijdens een proefrit. Vind hem er wel afgetrapt ui tzien trouwens (kijk bijvoorbeeld de DSG pook..). Als ik op de foto's af moet gaan dan zou ik zeggen dat het een originele GTI is.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!