Polo Grey/Black Foto's meeting Vught @ Kasteel Maurik

Re: Joris VW Polo 1.4 16v 100pk

@JMP88 Maat, zin om in Assen op de MyPolo paddock te staan?Stick Out Tongue. Kijk even bij meetings, is wel lachen!. Ik heb trouwens net 3 strips vinyl besteld om een beetje te experimenteren, kijk maar even bij mijn topic ;) .

Word een mooi project zo, straks bijna helemaal Caractere ben benieuwd!.
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 100pk

@ Roy en Johan

Heb er idd al over na zitten denken. Er moeten alleen nog even wat euro's binnekomen voor het dak. Ga het zo goed als zeker wel laten doen .
ook komen er nog gti koplampen in. Dan is het wel een mooier geheel!

@ bas
Idd mat zwartte folie erop gedaan.
mede mogelijk gemaakt door Jero Design, Waalwijk :)

Had verder nog n Caractere dakspoiler besteld alleen die was helaas verkeerd gespoten!!!!
Zit er nu op te wachten. Hopelijk is deze eind van de week klaar.

24 April is ie iig te bewonderen op de meeting
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 2006 Foto Update P3

Weet je eigenlijk hoeveel mm je auto gezakt is en welke veren ze er onder hebben gezet?. Weet je overigens ook nog wat je hebt betaald (veren + montage en uitlijnen) PM of sms maar ff Stick Out Tongue .

Ben jaloers man, ik irriteer me nu aan hoe hoog mijn polo op z'n pootjes staat :roll:
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 2006 Foto Update P3

MyPoloCandy zei:
Weet je eigenlijk hoeveel mm je auto gezakt is en welke veren ze er onder hebben gezet?. Weet je overigens ook nog wat je hebt betaald (veren + montage en uitlijnen) PM of sms maar ff Stick Out Tongue .

Ben jaloers man, ik irriteer me nu aan hoe hoog mijn polo op z'n pootjes staat :roll:


verlagen doe ik ook ;) voor derden.
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 2006 Foto Update P3

@ My Polo Candy
Het is gedaan door Jero Design in Waalwijk maar dat wist je al Big Grin
Bas heeft hem 30mm verlaagd met Eibach veren. Kan iets lager maar dan kunnen jullie niet meer achterin zitten als we gaan stappen Stick Out Tongue
Laat het je zo weten wat de kosten waren.

Thanxx voor de goeie reacties!!
Maandag ochtend ga ik hem wegbrengen en word de dakspoiler eropgezet.
Zal van de week even foto's maken als ie weer is gewassen.
Word ook nog even flink door poetsen om alles te laten blinken de 24ste
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 2006 Foto Update P3

30mm is inderdaad netjes, ik zat aan hetzelfde te denken. 25/30 iets in die richting. Maar Bas jij doet dus ook de montage? Stick Out Tongue . Handig om te weten, we hebben het er morgen trouwens wel over ;) .
 
Joris VW Polo '06 Kleine foto update, Dakspoiler

Hier even snel een foto van de dakspoiler.
Zit er op sinds afgelopen maandag dus het werd tijd voor n pica!!
Binnenkort komen er betere foto's
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!