Polo Grey/Black Foto's meeting Vught @ Kasteel Maurik

Heey Polo rijders
Zal me eest even voorstellen, Ik ben Joris en kom uit de buurt van Den Bosch.
Sinds 17 November staat er in het wagenpark een vw polo uit 2006.
Heb er lang naar gezocht maar uiteindelijk een mooie gevonden.
Vooral de kleur was n moeilijk ding, zwart is ook zo zwart maar toch blijft dat er tof uitzien. Het is een donker grijze geworden.
Op de teller staat bijna 25.000 km, hij is dus alleen ingereden door de vorige eigenaar.
Waarschijnlijk heeft ie er voorzichtig meegedaan, bijna geen steenslag krassen etc

Zat al n tijdje rond te kijken op t forum omdat ik wist dat t een polo ging worden.
Moet toch wat ideen opdoen!

Tot 11 april heb ik in n standaard polo gereden maar nu is er eindelijk wat aan gedaan.

Verlaging van 3 cm
17' inch Brock B21 velgen met 215/40/17 khumo banden
Moterkap + grill Mat zwart gewrapped
Helaas is de dakspoiler ( Caractere ) niet goed gespoten. Hoplijk zit die er begin vorige week op!!!
Als de spoiler erop zit komen er goede foto's

Voorlopig ga ik zo even rond rijden maar uiteraard staan er nog wat veranderingen op de planning!
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 100pk

Welkom, het aanpassen/persoonlijk maken van de auto begint meestal met kleine dingetjes en na verloop van tijd is het een totaal andere auto. Klinkt allemaal goed. Misschien leuk om een paar foto's te uploaden?? :mrgreen:
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 100pk

Hmmm worden je wielen niet erg een "zwart gat" als je er ook nog zwarte velgen onder gaat zetten op deze donkere grijstint? :) Donkergrijs is denk ik mooier :) Maar dat is slechts mijn mening ;)
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 100pk

Ben benieuwd hoe die zwarte velgen zullen staan, heb de zelfde kleur, heb er wel eens donkergrijze velgen tegenaan gezet, stond als een geheel.
Maar ja, voorlopig geen geld voor velgen :(
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 100pk

Ik heb n audi a4 gezien in ingeveer dezelfde kleur als m'n polo. Hij had er wel zwarte velgen onder en zag er netjes uit. Het is wel weer n idee om eerst naar te kijken voordat er iets onnder komt!!

Heb nog heel de winter. Maandag komen er eerst nog winterbanden onder.
Beetje laat maargoed.
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 100pk

Kleine update:
Sinds afgelopen maandag winterbanden van Bridgestone.
Kan ik deze winter weer veilige kilometers maken

Verder ben ik opzoek naar een dakspoiler van caractere.

Tijd genoeg iig in de winter om naar mooie spullen te zoeken!
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 100pk

Hier weer een kleine update van mn polo.

Heb vandaag bij Jero design een offerte aangevraagd voor een aantal kleine veranderingen.
Waarschijnlijk ga ik mn polo een Caractere uiterlijk geven.

· Grille en motorkap matzwart

· Verlagen met Eibach veren 30mm

· Caractere dakspoiler classic

· RS6 velgen 17”met banden ( Brede 5 spaak )

· Velgen zwart poedercoaten

Hopelijk word het betaalbaar en kan ik het zo snel mogelijk allemaal erop laten zetten.
De velgen komen er sowieso op omdat er nu nog winterbanden op zitten.

Foto update komt als de velgen eronder zitten.

Andere tips altijd welkom!!!!!
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 100pk

voor de velgen te poedercoaten heb ik wel een goed en goedkoop adres laat maar weten als je interesse hebt en daar zou je ook je wielen kunnen halen.ik heb mijn orgineele bm velgen ook laten poedercoaten daar dus als je wilt zien hoe het word laat maar weten ik kom namelijk ook uit heusden dus een afspraakje is makkelijk.
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 100pk

Ik had al een goed adres. Jero Tuning in Waalwijk. Hij gaat binnenkort mn auto onderhanden nemen. Aangezien mn vader er ook heen gaat en het een en ander laat doen hebben we een mooi prijsje kunnen regelen.
 
Re: Joris VW Polo 1.4 16v 100pk

Aantal weken geleden heb ik dan eindelijk wat dingen besteld.

- Dakspoiler caractere ( Classic )
- Velgen , Brock B21
- Eibach verlagingsset
- Grill + Moterkap matzwart laten plakken

Spoiler en verlagingsset liggen al klaar, nu nog wachten op mn velgen.
Deze worden zwart gecoat.

Als het er allemaal opzit komt er natuurlijk een foto update!
Kan niet meer wachten!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!