Ik leef praktisch bijna in me Polo ...ik rijd 40.000km per jaar dus dan wil ik ook zo luxe mogelijk genieten...vandaar de keuze om full options te nemen.
ik heb zelfs ook mijn Audio laten doen (kan lekker hard en de bass is zeer lekker
)
tijdens mijn 60.000km avontuur die ik al in de Polo Bluemotion 6R heb genoten...merkte ik dat ik spijt kreeg als ik de volgende opties niet genomen had
- Climatronic (is echt belangrijkste optie vind ik!!! als je dit niet hebt...ga je het echt wel msisen!)
- Boavista 17 Inch velgen (blijft een eye candy)
- Licht Zicht Pakket
- Bochtenverlichting (sommige vinden het onzin maar ik vind het lekker als ik in mijn straat die katten en kinderen op tijd zie
..)
- Leren bekleding (Achter ingebouwd...1 woord: HEERLIJK en makkelijker schoon te krijgen
)
- Audio (Achteraf ingebouwd...het is echt een genot om in de auto te rijden met zulk dikke audio! ik geniet toch elke keer weer als ik het volume knopje hard open draai...ik ga al kapot als ik hem op 12-13 of 14 zet)
Achteraf gezien waar ik eigenlijk WEL spijt van had dat ik genomen had:
- Winterpakket (beetje onzinnige optie...stoelverwarming gebruik ik amper..en tegenwoordig heb je antivries ruitenwisser vloeistof dus dat verwarmbare ruitenwisservloeistof en melder dat die bijna op is voegt weinig toe)
- RNS310..ik gebruik het bijna nooit (had makkelijk achteraf de RCD310 kunnen nemen...voor die ene keer navigeren gebruik ik wel me smartphone
- Polo Actiepakket...Instaplijsten/Pedalen/kofferbakmatje/sierlijst op de achterklep had ik aftermarket kunnen kopen had me denk ik de helft gescheeld.
- Waxoyl (toen kende ik CARCLEAN nog niet!! SHIT...echt dik genaaid voor 150 euries :S)