Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Afkloppen!Vraag me af of ik een verhoging zal krijgen, lijkt me niet, kan per dag opzeggen dus ze zien de bui dan mogelijk al hangen
Overigens worden Polo's in mijn omgeving (Nijmegen - Eindhoven) juist bijna niet gestolen lijkt het, weinig over gehoord in ieder geval, wel van Golfjes en Transporters...
De kosten voor het alarm ben je idd sowieso zelf kwijt. Vervolgens hangt het van de verzekeringsmaatschappij af of de premie omhoog of omlaag gaat.
Nog een leuke uitspraak van de stichting Aanpak Voertuigcriminaliteit: 'Autobezitters doen te weinig tegen diefstal'. Klinkt mij toch behoorlijk als de omgekeerde wereld in de oren... :-(
Nee, niet dat de premie daalt als je van klasse 3 overgaat naar klasse 5. In het verleden wel gehad dat de premie lager was omdat er een alarm inzat van minimaal een bepaalde klasse (ik meen 3).Heb je een verzekering gevonden waar het ook echt goedkoper is dan? Heb er een heel aantal geprobeerd, maar bij al die verzekeringen ging de premie juist omhoog. Voor mij de reden om gewoon bij alarm klasse 3 te blijven ipv 5: ik ga niet meer betalen om de kans dat mijn verzekering moet uitkeren daalt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.