Polo BM software update ik zeg doen

Hallo heb mezelf net aangemeldt op dit forum omdat ik naar het weg brengen van mijn polo wel degelijk verschil merk. Mijin polo moest een beurtje hebben en ze hadden gezegd dat er een terug roep actie was uitgevoerd iets met rubbers ofzo kabels. Maar nu riij ik er weer een paar dagen in maar heb het idee dat hij veel beter op pakt. vooral in het toeren gebied van de 1000 rpm naar de 2000 rpm zelfs met airco rijd de polo een stuk fijiner. eerst viel de motor bijna dood of zelfs bijna uit en moest je veel gas geven om weg te komen. Neem aan dat dit met de software update te maken heeft van de computer?

Zijn er veel mensen met dit probleem?

Mijn bm is uit juli 2010
 
Op 3 juni heeft mijn Polo zijn eerste beurt gehad en daarbij is ook de modificatie met de kabels doorgevoerd. Ik heb ook het idee dat hij sindsdien een stuk fijner rijdt onder de 2000 toeren. De mijne is toevallig ook van juli 2010.
 
dat is wel raar dan haha. Ja ik ergerde me heel erg aan de polo. Maar nu rijd hij eigenlijk wel lekker haha. Dan zal er toch wel wat met de software zijn gekloot zonder dat we daarover ingelicht zijn.
 
Mijn Polo BM staat vandaag nu ook voor een onderhoudsbeurt bij de Volkswagen dealer. Ik had de afgelopen weken af en toe ook last van een knipperend voorgloeilampje, en er zouden vandaag gelijk terugroepacties uitgevoerd worden, waaronder de software update.

Nu werd ik net gebeld dat de softwareupdate uitgevoerd was, maar de hele auto niet meer reageerde. Ze gaan nu morgen een nieuwe boordcomputer inbouwen....
Dus zo'n update kan blijkbaar ook nog wel eens misgaan.

Ben wel benieuwd of de auto er anders door gaat reageren.
 
Ik had vanmorgen ook een knipperend voorgloeilampje, met daarbij een gebrek aan vermogen. Even de computer uitlezen blijkt dat het een fout in de turbo was (code P0299). Na een 2e keer starten deed de auto het weer goed.

Is dit ook gefixt met die 'update'? Die van mij is geleverd in februari 2011
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!