Polo Blue GT Candy White

Webasto is een merk voor standkachels en open daken.

Dat is mij bekend ;) maar waarom zou je een standkachel of open dak willen aansluiten op een antenne? :confused:

Gaat mij alleen om radio ontvangst. ... Ontvangst is nog wel goed met deze antenne?

Zelf zag ik - via de link die Gewoonjan doorgaf - niets staan over radio ontvangst. In "jouw" advertentie wel. Zouden ze dat dan bedoelen met Webasto: de radio-ontvangst?

Als dit de standaard antenne is voor bepaalde VW-modellen, lijkt me dat de radio ontvangst wel goed zal zijn.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
deMercer, die antenne van mijn link zit oa op dr golf 6 en de Touran (gp2???, laatste model iig) ;)
Qua webasto, dat zijn idd de opendaken en de standkachels, al lijkt het me het meest logisch dat het de standkachel betreft, daar worden meestal ook ab's bijgeleverd om de kachel al vanaf binnen bijv. aan te kunnen zetten;)
Hoef je dus geen aparte antenne te plaatsen :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Nou eindelijk ben ik vanmiddag gebeld door de dealer om de bestelling door te nemen.
Dus gaat die nu verder door de molen richting de fabriek.

Polo BlueGT 140 PK 3 deurs 7-DSG
Kleur: Candy White

Climatronic
Executive pakket
Radiosysteem 'RCD 310'
Middenarmsteun
Multimedia aansluitbox
Licht & Zicht pakket
Multifunctioneel stuurwiel
Parking control achter met uitgebreide boordcomputer
Montani velgen antraciet

Volgens de verkoper is de levering week 11 of 12
En nu maar verder wachten
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Maandag was ik bij de dealer Wittebrug op de Kerketuinenweg in Den Haag voor het afspreken van mijn bijna 4 jaar oude Polo voor de APK.
Er stond zowaar een blauwe BlueGT de eerste die ik nu dus in het echt zie.
Hij ziet er echt dik en mooi uit alhoewel ik niet weg ben van de dakantenne.
Mijn verbazing was wel groot dat ik geen schuifbladen onder de stoelen kon ontdekken terwijl ze wel in de standaardlijst staan. Ik gebruik ze veel voor spullen uit het zicht op te bergen dus ...... vreemd
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Maandag was ik bij de dealer Wittebrug op de Kerketuinenweg in Den Haag voor het afspreken van mijn bijna 4 jaar oude Polo voor de APK.
Er stond zowaar een blauwe BlueGT de eerste die ik nu dus in het echt zie.
Hij ziet er echt dik en mooi uit alhoewel ik niet weg ben van de dakantenne.
Mijn verbazing was wel groot dat ik geen schuifbladen onder de stoelen kon ontdekken terwijl ze wel in de standaardlijst staan. Ik gebruik ze veel voor spullen uit het zicht op te bergen dus ...... vreemd


Tis wat !!
 
Maandag was ik bij de dealer Wittebrug op de Kerketuinenweg in Den Haag voor het afspreken van mijn bijna 4 jaar oude Polo voor de APK.
Er stond zowaar een blauwe BlueGT de eerste die ik nu dus in het echt zie.
Hij ziet er echt dik en mooi uit alhoewel ik niet weg ben van de dakantenne.
Mijn verbazing was wel groot dat ik geen schuifbladen onder de stoelen kon ontdekken terwijl ze wel in de standaardlijst staan. Ik gebruik ze veel voor spullen uit het zicht op te bergen dus ...... vreemd
Zoals ik de prijslijst lees, vervallen bij alle bluemotion modellen (start/stop systeem) de schuifladen onder de stoelen. Dus geen verrassing dat er geen laden zijn.
Wat is er mis met de antenne?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals ik de prijslijst lees, vervallen bij alle bluemotion modellen (start/stop systeem) de schuifladen onder de stoelen. Dus geen verrassing dat er geen laden zijn.
Wat is er mus met de antenne?

Bij mij onder de bijrijdersstoel zit wel een lade, alleen onder de besuurdersstoel niet.
Maar dat komt wss meer door het feit dat alle BlueMotions opgeleukte trendline's zijn :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Das mooi voor jou.
Maar het gaat nu toch over de blueGT.
Zie pagina 15 van de prijslijst: http://www.fleetwise.nl/sites/default/files/vwdownloads/Polo%20per%201%20januari%202013.pdf (en yes, ik weet dat op pagina 7 van de prijslijst staat dat de blueGT wel laden zou hebben).

Jij had het over BlueMotion modellen, dus auto's met startstop;)
Maar specifiek voor de blue gt zou het zeker jammer zijn als deze er niet inzitten, het zijn erg fijne vakken.

Waar ik ook benieuwd naar ben, is of deze bakjes ook na te plaatsen zijn. Zou dan zeker nog 1 extra naplaatsen.
 
VW  6R  1.2TDI 
Jij had het over BlueMotion modellen, dus auto's met startstop;)
Maar specifiek voor de blue gt zou het zeker jammer zijn als deze er niet inzitten, het zijn erg fijne vakken.

Waar ik ook benieuwd naar ben, is of deze bakjes ook na te plaatsen zijn. Zou dan zeker nog 1 extra naplaatsen.

Klopt dat ik het over BMT modellen had en zoals je hebt kunnen lezen, staat op pagina 15 van de prijslijst, dat op i.c.m. met BMT de schuifladen niet geleverd kunnen worden.

Na plaatsen is misschien mogelijk, maar zoals ik net in ETKA zag, moet je dan rekenen op een investering van circa 50 euro per stoel.
 
Zoals ik de prijslijst lees, vervallen bij alle bluemotion modellen (start/stop systeem) de schuifladen onder de stoelen. Dus geen verrassing dat er geen laden zijn.
Wat is er mis met de antenne?

Nou ik vind het wel vreemd als je op vw.nl naar de configuratie gaat en dan bij de BlueGT aangekomen bent staan de schuifbladen echt bij de standaardlijst, of ik moet het verkeerd zien? De dakantenne vind ik gewoon niet mooi is persoonlijke smaak dat weet ik wel.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!