Polo Blue GT Candy White

In bestelling staat:

1,4 BlueMotion Techn. 1.4 140 PK TSI DSG-7
Kleur: Candy White
Getint glas achter
Climatronic
Licht & Zichtpakket
Winterpakket
Multifunctioneel stuurwiel
Executive pakket
4-deurs
Alu-sport pedalen
Rubber(winter)matten
Velgen antraciet
BlueMotion logo achter-verwijderen
:cool:

Levering is begin/mid februari

Whis-list/mods die er sowieso zo spoedig mogelijk op komen:

Golf GTI R35 (
anniversary) 17inc velgen
Pioneer TS-WX77A
R-line voorbumper
Dak carbon wrappen
Dectane koplampen of morimoto retrofit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Productie week bekent, week 49 en zoals het er naar uitziet kan het kenteken in 2012 aangevraagt worden en wordt die in de eerste week van 2013 op naam gezet zodat ik geen prijsverhoging krijg maar wel een (op kenteken) bouwjaar 2013 auto heb.

Dus de auto krijgen we ongeveer 6 weken eerder dan verwacht!

SUPER NIEUWS, TOCH.

Mijne wordt in week 48 gebouwd en ik doe hetzelfde met het kenteken.
Houdt wel in dat de auto in 2012 moet worden betaald.
Nog even wachten.Big Grin
 
Wat hebben jullie toch met DSG.?
Ik heb in ons wagenpark een paar 1.2 en 1.4 TSI rondrijden, en ik vindt een DSG in deze relatief lichte motoren eenramp.
veel te nerveus: het blijft schakelen ! ik krijg dan de neiging om niet bij de Shell maar bij de apotheek te gaan tanken: Ritalin.

Een DSG in een passat 4Motion 3.2TSI gaat dan wel weer als de spreekwoordelijke trein.
 
Wat hebben jullie toch met DSG.?
Ik heb in ons wagenpark een paar 1.2 en 1.4 TSI rondrijden, en ik vindt een DSG in deze relatief lichte motoren eenramp.
veel te nerveus: het blijft schakelen ! ik krijg dan de neiging om niet bij de Shell maar bij de apotheek te gaan tanken: Ritalin.

Een DSG in een passat 4Motion 3.2TSI gaat dan wel weer als de spreekwoordelijke trein.

Een DSG bak is zelflerend net zoals ZF automaten (BMW o.a) en wanneer jij gas geeft en de bak schakelt terug en jij ligt direct het gas weer terug dan weet de software dat jij liever niet hebt dat de auto terug schakelt en zal dan dit de volgende keer niet doen.

Bij een BMW 5 (3liter diesel) serie op het werk merk ik dit vooral als er een collega in heeft gezeten met een zware voet, dan is de auto heel nerveus en bij een beetje gas schakelt deze direct terug maar na 30min rijden heeft de automaat "mijn" rijgedrag geleerd en zal dan minder snel terug schakelen.
 
Donatello, jij komt dus ook uit de buurt van Groningen? :lol: 'K zag je namelijk op Carclean staan. Trouwens een goeie tip hoor wat Frogs je gaf, niets aan je lak laten doen door de dealer, kan je beter zelf doen. ;) De auto inspuiten met Iron-X doet wonderen op je nieuwe lak, je wilt niet weten hoeveel vuiligheid er al op/in je lak zit. Weet je wat ook geweldig spul is, GlansProtector totaal. Daar gaat hij echt van glimmen en beschermt je lak.
 
Nog te twijvelen over winter/zomer velgen. De standaard velgen zijn niet echt mijn smaak dus ik wil die misschien als wintervelg gebruiken en dan de zomerbanden om andere velgen leggen. Kan alleen niet kiezen tussen deze 2 opties:

(foto geleend van wildcard) Golf GTI 35th velgen

2024.jpg


of VW interlago's

32W4y-1.jpg



Nog even langs de autowrapper geweest en het dak wordt hoogglans zwart gewrapped ergens in de eerste week na aflevering. Carbon is toch iets te vind ik.
 
@Donatello, welke bekleding heb je genomen ik zag het namelijk niet erbij staan of heb ik daar overheen gelezen.
ik twijfel tussen die blauw/wit/grijs of zwarte bekleding. Deze komende week moet ik beslissen.
Denk dat Zwart/Antraciet mooier is op de Candy Witte Polo, vooral met de Montani antraciet velgen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!