Polo Blue GT Candy White

Dit topic kan bijna dicht :)

owSUSh-1.jpg
 
Nou ik zit ook nog te wachten hé op mijn Polo BlueGT Candy White, dus nog niet sluiten graag.
Ik zag ergens voorbij komen dat cruise control niet standaard is op de BlueGT ? vreemd want in de standaard lijst staat hij wel.
Maar goed daar staan de lade's onder de voorstoelen ook op en die zitten er ook niet in.
Ben benieuwd.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Nou ik zit ook nog te wachten hé op mijn Polo BlueGT Candy White, dus nog niet sluiten graag.
Ik zag ergens voorbij komen dat cruise control niet standaard is op de BlueGT ? vreemd want in de standaard lijst staat hij wel.
Maar goed daar staan de lade's onder de voorstoelen ook op en die zitten er ook niet in.
Ben benieuwd.

Cruise control niet standaard? Ik zie hem niet in de optielijst staan dus ik ga ervan uit dat dit er wel op zit.

Dit is trouwens "mijn" Polo bestel topic dus zodra ik hem heb mag die op slot ;p Mag je je eigen topic maken!
 
Joh ik wist niet dat als je een topic start dat je dan ook bepaald dat hij gesloten wordt., sorry hoor. Maar goed dan open ik wel een "eigen" topic met Polo BlueGT Candy White.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Joh ik wist niet dat als je een topic start dat je dan ook bepaald dat hij gesloten wordt., sorry hoor. Maar goed dan open ik wel een "eigen" topic met Polo BlueGT Candy White.

Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, als het goed is staat het namelijk ook in de beschrijving van dit subforum;)

Verder als de polo binnen is dan kan de eigenaar en topicstarter vragen of dit topic wordt samengevoegd met zijn/haar garage;)

En als laatste, een eigen topic aanmaken is altijd goed! :mrgreen:
Wij zijn namelijk altijd benieuwd naar nieuwe auto's:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Joh ik wist niet dat als je een topic start dat je dan ook bepaald dat hij gesloten wordt., sorry hoor. Maar goed dan open ik wel een "eigen" topic met Polo BlueGT Candy White.

Dit topic gaat over mijn Polo die in bestelling staat. Jij staat natuurlijk helemaal vrij om zelf een topic te maken voor je eigen auto die in bestelling staat. Dit topic gaat dicht zodra ik mijn auto heb en dan kan er in "mijn garage" verder gediscusseerd worden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!