Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toen mijn Polo voor een beurt was kreeg ik een Up! als vervangend vervoer, ook met Beats audiosysteem: ik vond het ruk.Heeft die Beats-audio optie écht meerwaarde? Ik vind namelijk het af-fabriek geluid al best oké en ben op het moment nog steeds bezig met samenstellen van alle opties.
Thanks dus het is niet mogelijk de Subwoofer te verplaatsen in de uitsparing van het reservewiel. Overigens zag ik dat de Polo die ik op het oog heb zonder reservewiel en gereedschap wordt geleverd waarschijnlijk ivm die subwoofer. Maar is een reservewiel dan nog wel mogelijk om achteraf te bestellen? Thuiskomer.. 10 cm ruimte in de hoogte is best veel.. als je bv 2 grote reiskoffers hebt..dan wordt het al lastig..Ja het subwoofertje zit links van het reservewiel, onder de dubbele bodem.
Dus in de 10-11 cm tussenruimte kost het inderdaad een beetje ruimte.
Maar als je de klep erover legt zie je dat dus niet.
Thanks voor de duidelijkheid. Jammer dat ze het niet zoals in de Tiguan hebben gedaan daar is de SW geïntegreerd in het reservewiel..Nee want 1) hij zit vastgeschroefd op twee metalen pennen die je zult moeten afzagen als je die ruime echt wilt kunnen gebruiken en 2) de grote bak waar het reservewiel in zou kunnen past ie wel in, maar dan zonder wiel, zonder bandenpomp/reparatieset en zonder subwooferaansluiting, tenzij je die weet te verlengen. 3) In het midden van het reservebandcompartiment staat een pen waaromheen de bandenpompset of het reservewiel vallen. Ik weet niet of die pen te verwijderen is. Maargoed achteraf gezien had ik dus beter nooit voor beats kunnen kiezen. Overigens had ik dus wel degelijk dat gereedschap bij de beats. Maar dus geen reservewiel, wat vreemd is want de sub zit helemaal niet op die plek. Misschien had degene die de bestellijst samenstelde eerst een andere subwoofer in gedachten, die wél in de plaats van het reservewiel zat. Misschien was dat het geval bij de 6R.
Excuus, Ik bedoel Sound pack. (België)Een Polo AW met “music pack” nooit van gehoord. Wel van “beats pakket”. Maar dat kan aan mij liggen.
“Ik zag dat je het reservewiel kunnen bestellen uit de optie lijst” => dan moet dat zijn aangepast want ik kon het destijds niet icm beats.
Recent heb ik in een aantal maanden in een Comfort Line Business gereden met standaard geluid, nu rij ik een Seat Ibiza met Beats. Kwalitatief vind ik het geluid van de Polo een stuk beter, er is wel wat meer bass aanwezig door de sub maar thats it.Heeft die Beats-audio optie écht meerwaarde? Ik vind namelijk het af-fabriek geluid al best oké en ben op het moment nog steeds bezig met samenstellen van alle opties.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.