Polo beats kofferruimte?

Cruz

Bekend lid
884
315
72
Ik vroeg mij stel je hebt een beats audio optie met subwoofer in je kofferbak naast je reservewiel volgens mij. Heb je dan een kleinere kofferbak TOV een Polo AW zonder deze subwoofer af-fabriek?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ja het subwoofertje zit links van het reservewiel, onder de dubbele bodem.
Dus in de 10-11 cm tussenruimte kost het inderdaad een beetje ruimte.
Maar als je de klep erover legt zie je dat dus niet.
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom ik met beats geen reservewiel kon bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Heeft die Beats-audio optie écht meerwaarde? Ik vind namelijk het af-fabriek geluid al best oké en ben op het moment nog steeds bezig met samenstellen van alle opties.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Ja het subwoofertje zit links van het reservewiel, onder de dubbele bodem.
Dus in de 10-11 cm tussenruimte kost het inderdaad een beetje ruimte.
Maar als je de klep erover legt zie je dat dus niet.
Thanks dus het is niet mogelijk de Subwoofer te verplaatsen in de uitsparing van het reservewiel. Overigens zag ik dat de Polo die ik op het oog heb zonder reservewiel en gereedschap wordt geleverd waarschijnlijk ivm die subwoofer. Maar is een reservewiel dan nog wel mogelijk om achteraf te bestellen? Thuiskomer.. 10 cm ruimte in de hoogte is best veel.. als je bv 2 grote reiskoffers hebt..dan wordt het al lastig..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Nee want 1) hij zit vastgeschroefd op twee metalen pennen die je zult moeten afzagen als je die ruime echt wilt kunnen gebruiken en 2) de grote bak waar het reservewiel in zou kunnen past ie wel in, maar dan zonder wiel, zonder bandenpomp/reparatieset en zonder subwooferaansluiting, tenzij je die weet te verlengen. 3) In het midden van het reservebandcompartiment staat een pen waaromheen de bandenpompset of het reservewiel vallen. Ik weet niet of die pen te verwijderen is. Maargoed achteraf gezien had ik dus beter nooit voor beats kunnen kiezen. Overigens had ik dus wel degelijk dat gereedschap bij de beats. Maar dus geen reservewiel, wat vreemd is want de sub zit helemaal niet op die plek. Misschien had degene die de bestellijst samenstelde eerst een andere subwoofer in gedachten, die wél in de plaats van het reservewiel zat. Misschien was dat het geval bij de 6R.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Nee want 1) hij zit vastgeschroefd op twee metalen pennen die je zult moeten afzagen als je die ruime echt wilt kunnen gebruiken en 2) de grote bak waar het reservewiel in zou kunnen past ie wel in, maar dan zonder wiel, zonder bandenpomp/reparatieset en zonder subwooferaansluiting, tenzij je die weet te verlengen. 3) In het midden van het reservebandcompartiment staat een pen waaromheen de bandenpompset of het reservewiel vallen. Ik weet niet of die pen te verwijderen is. Maargoed achteraf gezien had ik dus beter nooit voor beats kunnen kiezen. Overigens had ik dus wel degelijk dat gereedschap bij de beats. Maar dus geen reservewiel, wat vreemd is want de sub zit helemaal niet op die plek. Misschien had degene die de bestellijst samenstelde eerst een andere subwoofer in gedachten, die wél in de plaats van het reservewiel zat. Misschien was dat het geval bij de 6R.
Thanks voor de duidelijkheid. Jammer dat ze het niet zoals in de Tiguan hebben gedaan daar is de SW geïntegreerd in het reservewiel..

Ik zag dat je het reservewiel kunnen bestellen uit de optie lijst..

Ik ben nog aan het oriënteren en zag een jong gebruikte Polo met music pack en daar valt het Beats audio systeem onder.. vandaar. Ik begrijp dat jij er nu achteraf spijt van hebt.. ☹
Ik zag wel deze VW beats Subwoofer die past volgens mij wel in op het reservewiel.. dan bespaar je mogelijk wel ruimte https://images.app.goo.gl/2G477yqMwJm9wwBv7
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Een Polo AW met “music pack” nooit van gehoord. Wel van “beats pakket”. Maar dat kan aan mij liggen.
“Ik zag dat je het reservewiel kunnen bestellen uit de optie lijst” => dan moet dat zijn aangepast want ik kon het destijds niet icm beats.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Een Polo AW met “music pack” nooit van gehoord. Wel van “beats pakket”. Maar dat kan aan mij liggen.
“Ik zag dat je het reservewiel kunnen bestellen uit de optie lijst” => dan moet dat zijn aangepast want ik kon het destijds niet icm beats.
Excuus, Ik bedoel Sound pack. (België)
 

Bijlagen

  • 15670274183062969520177539463667.jpg
    15670274183062969520177539463667.jpg
    5.5 MB · Weergaven: 19
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Heeft die Beats-audio optie écht meerwaarde? Ik vind namelijk het af-fabriek geluid al best oké en ben op het moment nog steeds bezig met samenstellen van alle opties.
Recent heb ik in een aantal maanden in een Comfort Line Business gereden met standaard geluid, nu rij ik een Seat Ibiza met Beats. Kwalitatief vind ik het geluid van de Polo een stuk beter, er is wel wat meer bass aanwezig door de sub maar thats it.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Loop gewoon bij een dealer naar binnen, grote kan dat ze zowel een Polo met als en Polo zonder subwoofer hebben. Tijdens een proefrit, krijg je hoogstwaarschijnlijk een exemplaar zónder subwoofer mee en zal je al na een aantal minuten tot de conclusie komen dat het zonder subwoofer prima klinkt en je daarvoor geen liters aan ruimte wil inleveren.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP en Cruz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!