Polo AW prijsverschil versie 2019/2021

ik heb vandaag uit verveling eens een vergelijking gemaakt van mijn wagen Maart 2019 vs de 2021 uitvoering.

los van het fijt dat de wagen 2021 nu wel een ander model verlichting voor en achter heeft, en andere bumpers en ander type als velg (wel ook 16" zoals de mijne geleverd werd) is de rest van het standaard pakket en de toegevoegde opties nagenoeg gelijk.
maar mijn wagen was wel 4.305€ goedkoper. de 2021 vergelijkbare wagen komt hier in België op 26.303€o_O

natuurlijk heb ik achteraf nog dingen aan de wagen toegevoeg, maar dan nog kom ik een heel stuk goedkoper uit.:)

Grote dakspoiler van VW zelf in koetswerk kleur (niet de gti);)
H&R verlaging veren 3,5cm voor en achter
OZ Racing velgen, Rally Racing 17"
Clubsport DSG pook met Rood stiksel in het leder
EL Wire rond dashboard en middenconsole
Helix Soundssysteem (de koffer balk versie)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
alles wordt toch ieder jaar duurder, dus ook een polo.
hij zal niet opeens 4000 goedkoper zijn met alle belastingen en bende die er tegenwoordig komen kijken
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
ik heb vandaag uit verveling eens een vergelijking gemaakt van mijn wagen Maart 2019 vs de 2021 uitvoering.

los van het fijt dat de wagen 2021 nu wel een ander model verlichting voor en achter heeft, en andere bumpers en ander type als velg (wel ook 16" zoals de mijne geleverd werd) is de rest van het standaard pakket en de toegevoegde opties nagenoeg gelijk.
maar mijn wagen was wel 4.305€ goedkoper. de 2021 vergelijkbare wagen komt hier in België op 26.303€o_O

natuurlijk heb ik achteraf nog dingen aan de wagen toegevoeg, maar dan nog kom ik een heel stuk goedkoper uit.:)

Grote dakspoiler van VW zelf in koetswerk kleur (niet de gti);)
H&R verlaging veren 3,5cm voor en achter
OZ Racing velgen, Rally Racing 17"
Clubsport DSG pook met Rood stiksel in het leder
EL Wire rond dashboard en middenconsole
Helix Soundssysteem (de koffer balk versie)
Moet je hem eens in NL samenstellen, dan kom je heel wat hoger uit ;)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!