WilliamK
Lid
Hallo allemaal,
Na een aantal keer op dit forum rondgekeken te hebben heb ik vandaag eindelijk een account aangemaakt. Leuk om met mede Polo eigenaren te kunnen praten dus ik zal mezelf snel voorstellen.
Ik ben William, 18 jaar en sinds 3 maanden bestuurder van een Polo AW Highline uit 2019 met een 1.0 TSI 95PK motor (auto via de zaak). Ik ging kijken bij de dealer welke kleur ik persoonlijk het mooiste vindt, dat was best lastig maar mijn keuze werd al snel gemaakt doordat mij werd verteld dat de Reef Bleu (tijdelijk) niet leverbaar was. Toevallig stond er bij die dealer een erg uitgebreide Deep Pearl Black uitvoering met een groot aantal opties die ik zelf ook graag had gewild dus dat kwam goed uit! Hij is zo samengesteld:
Deep Black pareleffect
ADVANCE PAKKET
EXECUTIVE PAKKET
LICHT- EN ZICHTPAKKET
R-LINE EXTERIEURPAKKET
STYLE PAKKET
Gf Titaanzwart metallic
Parkeersensoren (Park Distance Control)
Digitaal instrumentenpaneel (Active Info Display)
Panorama schuif-/kanteldak
High-end geluidsysteem Beats®
Stoelen Carbon Flag - Titaanzwart-Flint Grey
Velgen Pamplona Adamantium Dark, 17 inch lichtmetaal
Hierbij een paar foto's:

Na een aantal keer op dit forum rondgekeken te hebben heb ik vandaag eindelijk een account aangemaakt. Leuk om met mede Polo eigenaren te kunnen praten dus ik zal mezelf snel voorstellen.
Ik ben William, 18 jaar en sinds 3 maanden bestuurder van een Polo AW Highline uit 2019 met een 1.0 TSI 95PK motor (auto via de zaak). Ik ging kijken bij de dealer welke kleur ik persoonlijk het mooiste vindt, dat was best lastig maar mijn keuze werd al snel gemaakt doordat mij werd verteld dat de Reef Bleu (tijdelijk) niet leverbaar was. Toevallig stond er bij die dealer een erg uitgebreide Deep Pearl Black uitvoering met een groot aantal opties die ik zelf ook graag had gewild dus dat kwam goed uit! Hij is zo samengesteld:
Deep Black pareleffect
ADVANCE PAKKET
EXECUTIVE PAKKET
LICHT- EN ZICHTPAKKET
R-LINE EXTERIEURPAKKET
STYLE PAKKET
Gf Titaanzwart metallic
Parkeersensoren (Park Distance Control)
Digitaal instrumentenpaneel (Active Info Display)
Panorama schuif-/kanteldak
High-end geluidsysteem Beats®
Stoelen Carbon Flag - Titaanzwart-Flint Grey
Velgen Pamplona Adamantium Dark, 17 inch lichtmetaal
Hierbij een paar foto's:

Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo 6R Bleumotion