Voorstellen Polo AW Highline van William

Hallo allemaal,

Na een aantal keer op dit forum rondgekeken te hebben heb ik vandaag eindelijk een account aangemaakt. Leuk om met mede Polo eigenaren te kunnen praten dus ik zal mezelf snel voorstellen.

Ik ben William, 18 jaar en sinds 3 maanden bestuurder van een Polo AW Highline uit 2019 met een 1.0 TSI 95PK motor (auto via de zaak). Ik ging kijken bij de dealer welke kleur ik persoonlijk het mooiste vindt, dat was best lastig maar mijn keuze werd al snel gemaakt doordat mij werd verteld dat de Reef Bleu (tijdelijk) niet leverbaar was. Toevallig stond er bij die dealer een erg uitgebreide Deep Pearl Black uitvoering met een groot aantal opties die ik zelf ook graag had gewild dus dat kwam goed uit! Hij is zo samengesteld:

Deep Black pareleffect
ADVANCE PAKKET
EXECUTIVE PAKKET
LICHT- EN ZICHTPAKKET
R-LINE EXTERIEURPAKKET
STYLE PAKKET
Gf Titaanzwart metallic
Parkeersensoren (Park Distance Control)
Digitaal instrumentenpaneel (Active Info Display)
Panorama schuif-/kanteldak
High-end geluidsysteem Beats®
Stoelen Carbon Flag - Titaanzwart-Flint Grey
Velgen Pamplona Adamantium Dark, 17 inch lichtmetaal


Hierbij een paar foto's:
Polo1.jpg

Polo2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
Welkom en geweldige mooie complete Polo! Wat vind je van het rijcomfort met jou 17 inch velgen? Heb je vergeleken met ook 16 inch?
Overigens slimme keuze Style pakker icm R-Line exterieur om zo ook de 17 inch te kunnen bestellen én zwarte hemelbekleding te hebben ;) .
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: WilliamK
Welkom en geweldige mooie complete Polo! Wat vind je van het rijcomfort met jou 17 inch velgen? Heb je vergeleken met ook 16 inch?
Overigens slimme keuze Style pakker icm R-Line exterieur om zo ook de 17 inch te kunnen bestellen én zwarte hemelbekleding te hebben ;) .
Iedereen die 17inch wil met welk pakket dan ook kan dit gewoon bij de dealer aanvinken, dat het niet lukt in de configurator wil niet zeggen dat het niet mogelijk is..... @kgroot heeft dit ook al eens verteld.
comfort 16 of 17 is toch nagenoeg hetzelfde zelfs met mijn 18 inch verlaagd heb ik het nog prima naar mijn zin, maar ik hou dan ook wel van het sportieve
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: WilliamK en WiZZiEJP
Iedereen die 17inch wil met welk pakket dan ook kan dit gewoon bij de dealer aanvinken
Dank @JM89 . Echter mijn dealer houdt vol dat R-Line in- en exterieur pakket alleen met 16 inch Sebring besteld kan worden. Tenzij ik voor de volle prijs er ook nog 17 inch apart bij aanschaf. Op een auto van dik 30K geen geweldig voorstel van de dealer :rolleyes: en geen denken aan om een tweede set aan te schaffen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: WilliamK
Welkom en geweldige mooie complete Polo! Wat vind je van het rijcomfort met jou 17 inch velgen? Heb je vergeleken met ook 16 inch?
Overigens slimme keuze Style pakker icm R-Line exterieur om zo ook de 17 inch te kunnen bestellen én zwarte hemelbekleding te hebben ;) .

Het rijcomfort vind ik heerlijk, en ik merk eigenlijk geen verschil met de 16 inch die onder de Polo van mijn vader zitten. De combi met zwarte hemelbekleding is echt een aanrader trouwens! Geeft naar mijn idee een erg luxe uitstraling met de stoelen erbij.
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Overigens ben ik wel aan het kijken wat er allemaal mogelijk is qua mods, ik ga hem binnenkort laten chippen (met externe ECU) naar 130pk en 230nm.
Daarnaast zit ik de laatste tijd een beetje rond te kijken wat er mogelijk is qua uitlaat voor een lekker geluidje (met kleppensysteem).
Heb onderstaande al gezien maar weet nog niet of dit geschikt is:
of
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
Hallo allemaal,

Na een aantal keer op dit forum rondgekeken te hebben heb ik vandaag eindelijk een account aangemaakt. Leuk om met mede Polo eigenaren te kunnen praten dus ik zal mezelf snel voorstellen.

Ik ben William, 18 jaar en sinds 3 maanden bestuurder van een Polo AW Highline uit 2019 met een 1.0 TSI 95PK motor (auto via de zaak). Ik ging kijken bij de dealer welke kleur ik persoonlijk het mooiste vindt, dat was best lastig maar mijn keuze werd al snel gemaakt doordat mij werd verteld dat de Reef Bleu (tijdelijk) niet leverbaar was. Toevallig stond er bij die dealer een erg uitgebreide Deep Pearl Black uitvoering met een groot aantal opties die ik zelf ook graag had gewild dus dat kwam goed uit! Hij is zo samengesteld:

Deep Black pareleffect
ADVANCE PAKKET
EXECUTIVE PAKKET
LICHT- EN ZICHTPAKKET
R-LINE EXTERIEURPAKKET
STYLE PAKKET
Gf Titaanzwart metallic
Parkeersensoren (Park Distance Control)
Digitaal instrumentenpaneel (Active Info Display)
Panorama schuif-/kanteldak
High-end geluidsysteem Beats®
Stoelen Carbon Flag - Titaanzwart-Flint Grey
Velgen Pamplona Adamantium Dark, 17 inch lichtmetaal


Hierbij een paar foto's:
Polo1.jpg

Polo2.jpg

Gave auto! en zeker niet verkeerd op je 18de, veel plezier er mee.
 
Volkswagen  Polo Comfortline 6c  1.2 TSI BlueMotion 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: WilliamK
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!