Showroom POLO AW GTI - MFS mist wat functies (CC, Bellen)

Goedendag,

Ik bezit een POLO GTI uit 2020. Na aankoop merkte ik op dat er alleen een snelheidsbegrenzer aanwezig was en dat het stuur niet alle verwachte knoppen bevatte. Bovendien ontbreekt het navigatiesysteem in mijn auto, maar ik maak toch altijd verbinding via Carplay.

Aangezien ik veel op de snelweg rijd, zou ik graag cruisecontrol willen hebben. De auto beschikt over een digitaal dashboard en een snelheidsbegrenzer waarmee ik een maximale snelheid kan instellen. Ik wil graag cruisecontrol in de auto hebben. Ook wil ik graag de optie hebben om op te hangen via het stuur (doe ik nu via digitaal dash).

Is het mogelijk om bijvoorbeeld deze stuurknoppen (https://www.marktplaats.nl/v/auto-o...lo-2g-gti-r-line-stuur-knopjes-cnl-2g0959442m) in te bouwen? Ik heb een OBDEleven, maar ik weet niet zeker of ik hiermee de gewenste functies kan activeren. Kan iemand mij hiermee helpen?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
De auto beschikt over een digitaal dashboard en een snelheidsbegrenzer waarmee ik een maximale snelheid kan instellen. Ik wil graag cruisecontrol in de auto hebben.
De snelheidsbegrenzer is veiliger, valt je voet van het gas dan valt ook de snelheid terug, cruisecontrol blijft dan doordenderen.
Maar..... smaken verschillen.
Bij mij zitten ze standaard beide er op.
 
Als je CC wilt, dan moet je OF een nieuw setje hebben met activeringscode (moet met Odis online doorgevoerd worden) of je moet een activeringsdongle kopen bij bijv Kufatec, K-electronics, Wibutec etc.

Met enkel knoppen vervangen en obd11 kom je er niet. Maar als je toch eenmaal wat wilt veranderen, dan zou ik gelijk voor ACC gaan. Knoppen veranderen, acc radar omcoderen, licenties toevoegen etc en je hebt acc. Is helaas geen goedkoop grapje maar het rijdt wel erg fijn.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!