Polo AW brandstofmeter opeens vol?

Ga inderdaad even de dealer bellen, zit nog garantie op. Heb geen connected module. Heb hem helemaal volgetankt, hopelijk dat de vlotter hem nu oppakt. Heb nog wel garantie dus ga dat even navragen.
 
Volkswagen  Polo AW  2018 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Helaas, geen geluk. Tank helemaal vol gegooit, blijft ook vol na vele kms. Als ik de tankdop open doe hoor ik wel een borrelend geluid dat een tijdje blijft? Geen idee wat het is. Woensdag afspraak bij de dealer
 
Volkswagen  Polo AW  2018 
Ben ik weer. Helaas geen geluk bij de dealer. Doordat ik inklapbare spiegels heb gezet en een nieuwe module kunnen zij mij niet helpen onder garantie, mits ze alles resetten naar de originele stand.

Daar heb ik natuurlijk geen behoefte aan. Waar zou ik moeten beginnen? Ikzelf denk de vlotter.

Iemand enig idee welk zekering # brandstoftank is? Zie namelijk online geen overzicht
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  2018 
Ben ik weer. Helaas geen geluk bij de dealer. Doordat ik achter inklapbare spiegels heb gezet en een nieuwe module kunnen zij mij niet helpen onder garantie, mits ze alles resetten naar de originele stand.

Daar heb ik natuurlijk geen behoefte aan. Waar zou ik moeten beginnen? Ikzelf denk de vlotter.

Iemand enig idee welk zekering # brandstoftank is? Zie namelijk online geen overzicht
gewoon ff je tank weer vol kieperen helemaal en dan afwachten of dat het beter maakt voor je alles open gaat halen. voor hetzelfde geld heeft idd je vlotter ergens last van en komt hij los of is het wel een elektrisch probleem
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
gewoon ff je tank weer vol kieperen helemaal en dan afwachten of dat het beter maakt voor je alles open gaat halen. voor hetzelfde geld heeft idd je vlotter ergens last van en komt hij los of is het wel een elektrisch probleem

Heb ik inderdaad geprobeerd. Helemaal vol getankt, even stevig mee gereden. Geen geluk, blijft op vol staan. Heb inmiddels ongeveer 1000km gereden sinds het probleem.
 
Volkswagen  Polo AW  2018 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!