Polo antenne vervangen door kort model?

Beste
Het werkt wel maar de radio en de navi duren best wel even voor dat je ontvangst hebt
Ik heb er een gekocht via Alie voor €10
Ik heb hem er weer afgehaald
Gr Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Ik zit met precies hetzelfde, de lange antenne maakt de auto gelijk naar mijn mening minder sportief.
Ook dacht ik te lezen dat als je DAB+ heb het niet wordt aangeraden?
 
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0 TSI 95pk 
Beste
Wat ik weet (en ik heb het gevraagd bij de dealer (Hoogenboom) en bij Cartronic is het niet mogelijk ik weet wel dat een gedeelte van antenne in de achterruit zit en dat het daar mee te maken heeft
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Ik zou er niet aan beginnen, over het algemeen hebben Polo's al geen geweldig ontvangst en het wordt er alleen maar minder van.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Ik heb 2 korte antennes gehad. 1 werkte nauwelijks de andere werkte prima maar moest ik alsnog er af schroeven voor de wasstraat. Was hem namelijk al x kwijt geraakt. Heb nu de originele er weer op gezet.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Volkswagen  Polo Comfortline 6c  1.2 TSI BlueMotion 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!