Voorstellen Polo 9n3

Goeiedag allemaal,

Mijn naam is Flynn, ben 22 jaar oud en kom uit het mooie Havelte.
Ik rijd in mijn afgetrapte polo 9n3 1.9 tdi met welgeteld 450k op de teller ;p

Eerst was ik in bezit van een Golf 1.9 TDI 4Motion alleen die is destijds jammer genoeg gesloopt door kwikfit tijdens een testrondje.
nu ben ik beland bij mijn Polo.
Mijn plannen met de auto zijn nog niet bekend omdat ik nog niet precies weet of de auto het waard is om geld in te stoppen.

Hieronder 2 foto’s van mijn polow en ook eentje van mijn geliefde golf toen ik hem nog had.
 

Bijlagen

  • IMG_8970.jpeg
    IMG_8970.jpeg
    2.7 MB · Weergaven: 43
  • IMG_8972.jpeg
    IMG_8972.jpeg
    2.8 MB · Weergaven: 43
  • 7dfbc54f-7606-498b-b8ac-bcd204b93b8a.jpeg
    7dfbc54f-7606-498b-b8ac-bcd204b93b8a.jpeg
    55.8 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  9N3 
  • Leuk
Waarderingen: daan5070
Hij brengt je toch overal? Wees welkom. Een handige tip om je kenteken even te "gelen".

Ben wel benieuwd naar het verhaal van de Golf en de afhandeling van Kwikfit.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Flyxx
Hij brengt je toch overal? Wees welkom. Een handige tip om je kenteken even te "gelen".

Ben wel benieuwd naar het verhaal van de Golf en de afhandeling van Kwikfit.
Auto heengebracht voor uitlijnen toen vonden ze het nodig om een testritje te doen en tijdens het testritje hebben ze de turbo opgeblazen en lekker rustig doorgereden waardoor er metaal het blok in is gekomen, na veel gedoe en een extern bedrijf erbij die ‘onderzoek’ ging doen ben ik zelf schuldig verklaart omdat de auto ‘getuned’ was. dus geen cent teruggekregen en ook geen excuus werd niet omgekeken verder terwijl er genoeg bewijs was dat ze zaten te liegen zoals het feit dat ze logen over hoe ver hun testrondje was, ze zeiden 800m maar was een kleine 10km.
 
Volkswagen  Polo  9N3 
Auto heengebracht voor uitlijnen toen vonden ze het nodig om een testritje te doen en tijdens het testritje hebben ze de turbo opgeblazen en lekker rustig doorgereden waardoor er metaal het blok in is gekomen, na veel gedoe en een extern bedrijf erbij die ‘onderzoek’ ging doen ben ik zelf schuldig verklaart omdat de auto ‘getuned’ was. dus geen cent teruggekregen en ook geen excuus werd niet omgekeken verder terwijl er genoeg bewijs was dat ze zaten te liegen zoals het feit dat ze logen over hoe ver hun testrondje was, ze zeiden 800m maar was een kleine 10km.
Bizar!
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Flyxx
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!