Polo 9n3 verlagen op 17"

Jelmer91 zei:
Was net van plan de Exor's te gaan monteren onder de auto om te kijken hoe het staat maar heb geen bouten erbij, is het mogelijk om de orginele bouten van de polo 9n3 te gebruiken ? (zitten wel op stalen velg)
wss zijn de bouten aan de korte kant,

tip: als je langere bouten gaat halen,
bewaar dan een setje korte bouten bij je reservewiel.
met te lange bouten loopt de boel aan.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Heb zelf de originele "Barcelona" velgen. Ze zijn 16 inch en heb ze vastgezet met de oorspronkelijke bouten daarmee zaten de stalen 14 inch velgen vast.

Past bij mij gewoon. Heb ook ergens op het internet gelezen dat ze vaak dezelfde bouten gebruiken bij zowel de originele als de optionele originele velgen. Maar weet niet of dat klopt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
ik had gister me bericht nog wat aangevuld, maar t is er niet verschenen,
maar als je nou zeker wilt weten of je de oude bouten kan gebruiken draai je er tog een uit en steek je die ff in je nieuwe velg,
steekt die voldoende uit is t tog geen probleem.
t is net wat voor bouten er tegenwoordig bij de auto geleverd worden.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik sluit me aan bij Sander & Dio,

Sinds kort heb ik originele "Varano" velgen. Ze zijn 16 inch en heb ze vastgezet met de oorspronkelijke bouten, daarmee zaten de stalen 14 inch velgen vast.

Wat Dio zegt kan ook, bij beide velgen los van de auto een bout erin. Aan de andere kant zie je hoeveel ze uitsteken. Zijn ze even lang, dan is je probleem opgelost!
 
Ja klopt was vanmiddag zelf al op het idee gekomen om het even uit te testen heb er 1 bout uitgehaald en deze in de nieuwe velg gepast steekt voldoende uit.

Gooi morgen middag even alle 4 de velgen onder de auto Big Grin
 
Zo net de velgen eronder gegooid met 4 nieuwe Toyo proxes bandjes in de maat 205/40/17
staat iets aan de hoge kant nu maar vind het nog meevallen :)
Natuurlijk meteen maar even poetsbeurtje gegeven dan, het resultaat:



 
ziet er netjes uit man, heb meteen ff een verlagingshop voor je gemaakt:

GroteFoto7GBOUIHY-1.jpg
 
Vind het zelf ook echt mooi staan maar verlagen handig in Nederland "drempelland"? is iig wel heel mooi was zelf ook opzoek naar "exors", wilde in ieder geval originele Volkswagen velgen zijn uiteindelijk de "Barcelona's" geworden.

Weet niet of ik nu jouw tread vervuil. Maar zou iemand ook mijn foto met Photoshop willen verlagen zou diegene eeuwig dankbaar zijn!

FotoYCQDNQON-1.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!