Polo 9n3 verlagen op 17"

Hallo,

Het is misschien al vaak ter discussie gekomen maar ik kan voor mij zelf nog steeds geen besluit nemen. Heb dus een polo 9n3, staat nog op de standaard veren heb deze week een setje Borbet exor stp velgen bemachtigd met 205/40/17 banden. Nu staat de auto erg hoog op de poten, dus wil ik gaan verlagen alleen heb ik totaal geen idee hoeveel. Het liefst zou ik verlagen met alleen veren, voor een degelijke schroefset ben je al snel +- 600 euro kwijt en dat is er op dit moment niet. Nu zie ik verschillende setjes veren die zijn +- 35 mm zou dit voldoende zijn om toch al een mooie look te krijgen? Hopelijk is er iemand met ervaring hierover liefst aan de hand van foto of iets dergelijks! :)
 
Ik heb dezelfde maten van de velgen (banden), ongeveer 6 cm verlaagd met een schroefset van vmaxx (op marktplaats vanaf 310 euro). Maar ik rij wel met bumbstops. Voordeel van een schroefset is dat ie naar eigen hoogte ingesteld kan worden. En als je een andere set velgen koopt, kan je hem gwn weer omhoog schroeven
 
Sooww johan schitterend resultaat vind ik jou polo!! Die velgen staan hem ook goed en over de verlaging dit zou ik precies goed vinden. Is het nog genoeg comfort zo? Maar er staat bij dat je +- 45 mm hebt verlaagd met veren, ik dacht dat verlagen met veren maar mogelijk was tm 40mm. Rijd je nu wel nog op de orginele schokbrekers?

Wil geen reclame maken maar zijn dit de veren onder jou polo?
http://stroevemotorsport.nl/Eibach-Verl ... ingsveren/
 
Ziet er top uit maar die laatste foto's op de bbs lm rijd je hier al op een schroefset of zijn dit nog de verlagingsveren? Was je tevreden over de verlagingsveren en reed je hier ook op de orginele schokbrekers mee?
 
Schroefset zou ik voor gaan, dan kun je altijd het gewenste resultaat bereiken. Maar mocht je puur en alleen voor de goedkope oplossing willen gaan dan heb ik nog wel een set verlagingsveren voor je van ± 30 mm

PB maar bij interesse.
 
(geen reclame) Maar met de veren die ik net vermelde is dat prima te doen, heb er in die 3 weken dat ze er onder zaten een aantal keer met 5 man in gezeten en dat ging nog prima.
 
Jelmer91 zei:
Sooww johan schitterend resultaat vind ik jou polo!! Die velgen staan hem ook goed en over de verlaging dit zou ik precies goed vinden. Is het nog genoeg comfort zo? Maar er staat bij dat je +- 45 mm hebt verlaagd met veren, ik dacht dat verlagen met veren maar mogelijk was tm 40mm. Rijd je nu wel nog op de orginele schokbrekers?

Wil geen reclame maken maar zijn dit de veren onder jou polo?
http://stroevemotorsport.nl/Eibach-Verl ... ingsveren/

dat is exact de set die ik heb! en rij nog op originele schokbrekers idd, alleen mn stab.stangen moet ik nog vervangen voor korte!
 
Dit staat wel bij de eibach verlagingsveren op de site

Eibach Sportline verlagingsveren

De Eibach Sportline veren verlagen +/- 50mm en moeten met ingekorte schokbrekers gemonteerd worden.
 
Was net van plan de Exor's te gaan monteren onder de auto om te kijken hoe het staat maar heb geen bouten erbij, is het mogelijk om de orginele bouten van de polo 9n3 te gebruiken ? (zitten wel op stalen velg)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!