polo 9n3 reeds in bezit en heb wat vragen.

hallo,

allereerst zal ik me even voorstellen, ik ben niels en ben reeds in het bezit van een polo 9n3 1.4tdi. Ik zit met een aantal dingen die ik graag zou willen wijzigen maar tot op heden nog geen duidelijk antwoord op heb kunnen vinden.

graag zou ik willen weten wat eventueel de mogelijkheden zijn als het aan komt op inbouw cruisecontrol. ik had al even gekeken en in mijn polo zit een 6Q2 unit. nu lees ik overal dat het onmogelijk is om cruise control in te bouwen wanneer je deze unit hebt, klopt dit of zijn hier eventuele omwegen voor? ik heb hem zelf al aan de KTS kast gehad en de optie om cruisecontrol vrij te geven was wel aanwezig. iemand die me hier enige duidelijkheid over kan geven?

Ook zou ik graag willen weten of het mogelijk is om stuurwielbediening in te bouwen.

en als laatste het inbouwen van elec. spiegelverstelling.

ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn!
 
Volkswagen  polo 9N  1.4 tdi 
Als het fabriek-af geleverd is, moet het ook in te bouwen zijn. Voor cruise control heb je een 6Q0 of 6Q1 module nodig.
Grofweg bestaat een retrofit uit 3 onderdelen:
- Materiaal (spiegels, stuur, knopjes)
- Kabelsetjes
- Codering

Heb je die drie, dan gaat je retrofit vaak wel goed. Voorbereiding is het halve werk.
 
oke dankje!

nu zag ik, wanneer ik mijn deurpaneel verwijder dat er een stuk of 6 kabeltjes uit mijn spiegel komen. deze gaan vervolgens naar een stekker aansluiting, het lijkt me dat dit er deels als voorbereiding ligt en deels voor de knipperlichten in de spiegels?
 
Volkswagen  polo 9N  1.4 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!