Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
152.000 op de teller en voelt nog aan als nieuw. Heeft inderdaad te maken met rijstijl én natuurlijk het feit of je veel snelwegkilometers maakt. Mijn schoonouders hadden een V70 met 290.000km op de teller en nog steeds de originele koppeling, omdat er voornamelijk op de snelweg mee gereden was.Hallo allemaal,
bij welke km stand ligt een koppeling er vaak uit? Mijn polo 9n3 GTI heeft 135.000 gelopen en ligt er bijna uit.
zolang je hem niet volledig laat rusten en begint te slippen slijt die daar niet van hoorOf lekker je poot op het pedaal laten liggen![]()
je drukgroep/druklager zeker wel haha! die houd er niet zo van... net als je synchromesh er niet van houden als je constant met je poot op de versnellingspook rijd...zolang je hem niet volledig laat rusten en begint te slippen slijt die daar niet van hoor![]()
![]()
haha nee ik snap je
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.