Polo 9N3 2006
Polo 9N3 2006

Showroom Polo 9N3 2006

Eerste auto. Hobby project.
Merk
Volkswagen
Model
Polo 9N3
Uitvoering
1.4 TDI
Kleur
Metalic Black
Bouwjaar
2006
De achteras zit onderaan bij de veer vast met een bout, deze moet eruit. Maar dan moet eerst spanning eraf.
als bout er uit is kun je veer wegpakken en rubber vervangen. En dan weer alles monteren.

Het verschil pakweg 5mm.

5mm maar?

ja 5mm maar.
Maar het is net even dat verschil. en het oogt wel meteen anders.

De prijs was meen ik 20 euro ( Via @iichel besteld )

Dus prima het gokken waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
De achteras zit onderaan bij de veer vast met een bout, deze moet eruit. Maar dan moet eerst spanning eraf.
als bout er uit is kun je veer wegpakken en rubber vervangen. En dan weer alles monteren.

Het verschil pakweg 5mm.

5mm maar?

ja 5mm maar.
Maar het is net even dat verschil. en het oogt wel meteen anders.

De prijs was meen ik 20 euro ( Via @iichel besteld )

Dus prima het gokken waard.

Oh het is voor achter ik dacht voor voor haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Even wat adem inblazen hiero.13100860_883292855127591_4266723096931320873_n.jpg
047d4bdbc6a3e2bb437e08734e057d8e.jpg


Ze beginnen wel verdomd veel op elkaar te lijken he moet nog wel zo'n lipje aanschaffen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Maar ik rij lekker goedkoop [emoji13] 93 euries aan wegenbelasting per jaar maarum jij hebt honinggraad rooster voor je mistlampen toch? Waar heb je die vandaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!