Polo 9n valt uit

hallo,

Sinds een maandje of 3 rijd ik in een polo 9n 1.2 uit 2002.
Heb zo geen foto van de auto, anders had ik hem geplaatst.

Nu zit ik met het volgende probleem,
Als ik op een rotonde afrij en de koppeling in trap valt de motor uit. De ene garagist zegt na uitlezen dat de egr klep storing geeft, de andere garagist verteld dat de egr klep juist niet kapot is. De motor zuigt juist valse lucht aan door een verkeerd gemonteerde uitlaatspruitstuk. Gerepareerd, testrit en niks aan de hand. Echter als ik in de auto stap, valt uit. Accu lampje begint te branden en de motor valt uit. Start hierna wel, ene keer gelijk en een andere keer met moeite. Iemand idee wat dit kan zijn?

Albast bedankt!
Richard
 
Volkswagen  Polo 9n  1.2 
Hallo Richard,

Welkom op dit forum.

Het wordt zeer gewaardeerd als je jezelf even voorstelt voordat je jouw probleem dropt op dit forum. Dat kan hier

https://www.mypolo.nl/xenforo/forums/mijn-volkswagen-polo-9n.131/

Graag ook wat foto's van je auto erbij daar is men dol op, als jij iets meer moeite doet om het voor ons leuker te maken, zal men misschien ook sneller geneigd zijn om met jou mee te denken.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!