polo 9n lekkage onder parafaan natte voeten!!! help aub...

een hele goede avond hierzo..........

ik ben in het bezit van een polo 9n 2003 en heb sinds vorige week na
bijna heel de week heftige regen ontdekt dat me vloermat zeiknat was.
alles binnen gedemonteerd en de mat weggeklapt en de islotatie eruit
en drogen maar... daarna eens goed gekeken en als ik voor me auto
sta en rechts onder bij het raam bij de parafaan water giet,komt het zo
achter me zekeringskast en ralias naar binnen gestroomt.
dus ik ruitenwissers eraf,parafaan eraf en de boel eronder eens goed gereinigd.ongeveer 2 handjes met modder en vuil kwamen er uit het bakje.
heb ook me schutbord weggehaald om goed overal bij te kunnen.in het soort van
bakje waar het water uiteindelijk afgevoerd moet worden richting het zijscherm trof
ik alleen een draadboom aan met een rubber sok.alles weer in elkaar gezet en de naad langs me schutbord gekit(bestaande kit was verteerd)toen alles weer in elkaar zat kwam
ik erachter dat de lekkage er nog was..ik zit te denken de rubber sok in de bak te kitten en
nog eens goed te kijken waar het water nu echt naar binnenkomt
iemand hier ervaring mee of goede tips of enig idee waar het water binnen komt??????
alvast bedankt groeten stephan..
 
Re: polo 9n lekkage onder parafaan natte voeten!!! help aub.

bedankt voor de reactie.
slangen van me dakje zijn goed zie het water er goed uitkomen...
me raam is nog orgineel en zie het water ook naar binnen komen ergens onder
me raam onder me parafaan.dus kan me dakje en raam wel uitsluiten.
voor mij een raadsel dit...........groeten stephan
 
Re: polo 9n lekkage onder parafaan natte voeten!!! help aub.

ik zou dan toch nog een keer alles loshalen, dan met de tuinsproeier gaan kijken waar het vandaan komt (bovenaan beginnen en zo naar beneden werken) eventueel kun je nog delen afplakken met tape om zo te bekijken of je daardoor de lekkage kunt wegnemen.. dan kun je zo zien in welke richting je moet zoeken!
 
Re: polo 9n lekkage onder parafaan natte voeten!!! help aub.

zo ben ik vandaag te werk gegaan idd johan,,
alles natgespoten vanaf boven en ik kwam er achter dat het water bij de bestuurskant
in de buurt van het motorkapscharnier binnen kwam.binnen komt het dan via de zijkant bij de motorkaphendel naar binnen.ik haalde daar een rubber dopje weg en had zich aardig water verzameld.ik heb nu de aansluitingen naar me
zijscherm gekit en om het scharnier.lijkt mij sterk dat hier een probleem zit maar zag
echt specifiek op dat punt het waster binnen komen.morgen maar weer eens kijken als de
kit droog is,blijft een raar verhaal!!!!!!!!!!!!!!

bedankt voor de steun i.e.g.....
 
Goedendag,
Beste mensen is dit probleem alsnog verholpen? ik zit namelijk met het zelfde probleem nu, parafan is schoon geen modder/blad maar links onder bij rempedaal/motorkaphendel nog enige lekkage hoe is dit te verhelpen?
 
Volkswagen  polo 9n3  1.4TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!