Polo 9n gekocht

Als dit in 2017 is gebeurd, heeft degene die jou de Polo verkocht heeft, dit waarschijnlijk niet geweten....... is die dan aansprakelijk? Lastige kwestie.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Je hebt koper bescherming.(y)
je maakt een goede kans.(y)
maar je zult wel eerst moeten investeren voor jeje auto kunt inleveren.(n)(n)
je zult aan een advocaat moeten.(n)(n)
en die zijn duur.(n)(n)
krijg je wel weer terug bij een positive uitspraak.(y)(y)(y)(y)
maar toch.:rolleyes:
waarom heb je deze auto gekocht? (n)
als tussen oplossing voor je bluegt.?(y)
(y)
je ziet hier wat voor elende er met die 9n modellen zijn.(n)(n)(n)(n)(n)(n)(n)(n)(n)
waarom ga je dan voor zoon bak kijken.(n)(n)(n)(n)(n)(n)
zeker een wagen uit duitsland.:poop::poop::poop::poop::poop::poop:
een hoog percentage is terug geslingerd.:(:(
doe je huiswerk goed als je staat voor een grote uitgave!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
De keus is nu eigenlijk of je 1700 eu weggegooid of een advocaat in handen nemen met een kans dat je het geld terug krijgt.

Garage zou ik informeren, misschien is het op de hoogte brengen dat je het hoger opzoekt voldoende.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
UPDATE: ADVOCAAT GAAT ZORGEN VOOR EN DAGVAARDING, maar nu ben ik erachter gekomen dat de auto problemen heeft, ik heb hem proberen te starten na anderhalf maand, ik kom erachter dat de accu leeg is is dit normaal na zo een lange tijd? na heel veel gedoe auto tog aan de praat gekregen, ik ging na dat ff rijden na 5 minuten begint de auto te stotteren ik raak mijn vermogen kwijt. ik geef gas maar er gebeurt niks. Ik ga wel hoog in toeren maar die kilometersnelheid blijft laag. bij stationaire stottert hij ook. de hele auto en motor schud, ik had ook ff een witte rook bij de uitlaat. en er kwam ook rook vanonder de motor, en uit het oliedop. iemand enig idee hoe dit komt vooraf deed hij dat niet voordat hij lang stil stond?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
UPDATE: eind juni is het koopovereenkomt ongeldig verklaard het garage hoort nu mijn volledige geld etc terug te betalen. maar het betalen is nog niet gebeurd:(
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Je advocaat bellen en vragen naar de mogelijkheden of er is een termijn waarin hij moet terug betalen en je zit nog in dat termijn.
ja hij mag dit in termijnen of in 1 keer doen ik zal eind van demaand mijn advocaat hierover mailen, als er nog steeds niks is gebeurd.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!