Polo 9n gekocht

andy1995

Bekend lid
725
52
47
LAatst heb ik een polon9n gekocht 1.2 met ketting, maaar bij contact aan brand het rode olieoeik lampje, maar wanneer het stationeer draait is het weg. Iemand enig idee hoe dit komt?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Oja dat zei je er niet bij. Zal wel snel vervangen dan als je olie zwart is.
is een tijdelijke auto, goedkope auto. dus zal snel afspraak moeten maken, want ik startte eergister de auto en de ketting liep al enorm herrie te maken uit het niets nadat ik gas begon te geven was het weg.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Afgelopen donderdag is enkele dagen geleden, goed plan om te proberen het koopcontract te ontbinden. Op de RDW site kan je door het kenteken in te voeren zien, wat het RDW vindt m.b.t. de tellerstand. Succes!
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Afgelopen donderdag is enkele dagen geleden, goed plan om te proberen het koopcontract te ontbinden. Op de RDW site kan je door het kenteken in te voeren zien, wat het RDW vindt m.b.t. de tellerstand. Succes!

Uitgerekend tikt de auto al bijna de 300k aan
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Als het geen import auto is, kan je op de RDW site zien of de km.stand logisch verklaarbaar is. Is nog geen garantie dat die niet is teruggedraaid, maar als daar staat dat de tellerstand onlogisch is, bevestigt dat jou vermoeden en kan je dit misschien gebruiken tegen de verkoper.

29468
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Als het geen import auto is, kan je op de RDW site zien of de km.stand logisch verklaarbaar is. Is nog geen garantie dat die niet is teruggedraaid, maar als daar staat dat de tellerstand onlogisch is, bevestigt dat jou vermoeden en kan je dit misschien gebruiken tegen de verkoper.

29468
Nou ja de verkoper heeft hem mij onlogisch verkocht, helaas is het wel een import auto, maar het is in 2017 geimporteerd maar op de contract staat dat de kilometer veel minder heeft gereden dan werkelijkheid.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Nou ja de verkoper heeft hem mij onlogisch verkocht, helaas is het wel een import auto, maar het is in 2017 geimporteerd maar op de contract staat dat de kilometer veel minder heeft gereden dan werkelijkheid.
aan de hand van welke gegevens die je hebt ben je hier achter gekomen dan? wat is de stand nu?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!