polo 9N/3 van robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flinke operatie lijkt mij dat.

Aanpassen kan je doen in je profiel. Ik zag het niet in de titel maar onderaan je berichtjes. :)

Jaa het even wel even geduurd maar ik heb de hele neus met spiegels in een keer kunnen kopen dus had alle onderdelen in een keer alles past in elkaar alleen een heel klein hoekje moeten uitslijpen waar de zijschermen zijn bevestigd
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Gister weer wat gekocht voor in de auto een bluetooth dongle laat ik maar zeggen aangezien m'n bluetooth niet werkt op de kenwood radio ga ik dit eens proberen het kastje sluit je aan op je 3,5 mm input en dat kastje verbind met je telefoon zo kun je op je aux functie gewoon muziek draadloos afspelen en dat voor maar 4 euro
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Gister weer wat gekocht voor in de auto een bluetooth dongle laat ik maar zeggen aangezien m'n bluetooth niet werkt op de kenwood radio ga ik dit eens proberen het kastje sluit je aan op je 3,5 mm input en dat kastje verbind met je telefoon zo kun je op je aux functie gewoon muziek draadloos afspelen en dat voor maar 4 euro
en hoe werkt dit? aangezien ik wel aux heb maar geen bluetooth
 
Volkswagen  Polo  1.4 
en hoe werkt dit? aangezien ik wel aux heb maar geen bluetooth

fa6e0824fc996097702bd8ae48973049.jpg


Dit is het kastje

Het kastje plug je in in je aux aansluiten en via het kastje verbind je met bluetooth op je telefoon en nu zet je de radio op aux en dan kun je gewoon muziek afspelen draadloos op je telefoon
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Hulp gevraagd ik zou het wel geinig vinden om een klein sierstukje te monteren op mn uitlaat maar ik wil de uitsparing niet uitzagen iemand ideetjes? Ik weet dat een gti eindemper en gti bumper stuk mooier is..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Hulp gevraagd ik zou het wel geinig vinden om een klein sierstukje te monteren op mn uitlaat maar ik wil de uitsparing niet uitzagen iemand ideetjes? Ik weet dat een gti eindemper en gti bumper stuk mooier is..

Ik zit precies met dezelfde idee, heb jij ook en enkel pijpje? gebogen?, wil ook niet zagen in mijn bumper, stukje van de uitlaat kan nog.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
ja ik heb ook een enkele pijp schuin gebogen een 1.4 16v maar vind het jammer dat je een uitlaat uitsparing in de bumper hebt terwijl je de pijp niet eens kan zienStick Out Tongue

Ik heb het sierstuk van een GTI er op gezet, dan past het wel.
Ik had standaard 2 pijpjes die schuin naar onder liepen, en de GTI sierstukken lopen schuin omhoog,
Beetje slijpen en lassen en dan kun je ze keurig in de huidige opening van de lip zetten. zonder hier een stuk uit te moeten zagen.

Want een andere optie is, is een GTI diffuser.
 
Ik heb het sierstuk van een GTI er op gezet, dan past het wel.
Ik had standaard 2 pijpjes die schuin naar onder liepen, en de GTI sierstukken lopen schuin omhoog,
Beetje slijpen en lassen en dan kun je ze keurig in de huidige opening van de lip zetten. zonder hier een stuk uit te moeten zagen.

Want een andere optie is, is een GTI diffuser.

Maar ik heb een enkel pijpje[emoji16] heb je een link welke ik dan nodig heb?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
De hele week rustig gereden met de auto vanmiddag neem ik een drempel in de 3e versnelling iets wat laag in toeren de auto begint even te bokken en boem bats epc lampje aan en motor storing auto trok en liep verder prima thuis aan gekomen even uit gezet en gestart helaas motorstoring bleef naar het werk gecruist en even uitgelezen kon de code niet lezen wat best apart was maar na dat het kastje eraan is geweest weg storingen gelukkig denk toch veel te laag in toeren op proberen te trekken kan die blijkbaar toch niet tegen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!