polo 9N/3 van robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben robin ik ben 18 jaar oud ik woon net over de grens in duitsland


Vanaf afgelopen zomer heb ik een polo 9n 1.4 16v in mijn bezit, toen ben ik meteen begonnen met een zwager en schoonvader om mijn polo'tje om te bouwen naar een 9n3

Inmiddels al een polo 6r antenne spriet gemonteerd
een 9n3 stuur gemonteerd
Philips white visions gemonteerd
Een kenwood 4028BT 2 din scherm gemonteerd



Verder heb ik nog veel plannen met deze auto velgen/verlaging/ velourse matten / nieuwe hoedenplank ivm lelijke speaker gaten ga zo maar door

Hierbij mijn auto
44abc7f20574ef4256b341dfe64aaadd.jpg
dit was tijdens de inbouw

f55f8cb2ce14b1e3bfae555893ea46f0.jpg


De eerste paar dagen met mijn eerste auto

df6a390e4eda2bfda84b52209bc593e5.jpg


Fototje van binnen met 2 din scherm

07f40e803293e04efba7d41fa153d4e5.jpg
285c0e94a51aa5067a8796d843b571d7.jpg


b5ad4fd9561799176d3295b5ead99aed.jpg
een hobby van mij is de auto poetsen :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Welkom!
Waar woon je ergens in duitsland als ik vragen mag?
De grens is lang :)

Suc6 nog met project!

Ik woon net over de grens vlakbij arnhem en zevenaar [emoji2] lekker goedkoop rijden

Welkom. :)
Was het niet makkelijk om gelijk een 9N3 te kopen? Stick Out Tongue
Ga je er ook een andere achterklep inzetten?

Eigenlijk wel maar kon deze overnemen en had wat voorschade daarom leek het ons wel leuk om er een andere neus op te zetten de achterklep is toch gewoon hetzelfde als die van de 9n ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Even een update:

Ik ga nu naar het werk rondom de remmen schoonmaken aangezien de auto een paar maanden stil heeft gestaan / verder meteen remvloeistof verversen en ik ga hem meteen uitlijnen want mijn stuur staat scheef en trekt naar rechts
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Geinige ombouw, zie je niet vaak dat men dat doet. De achterklep en achterlichten van een 9N en 9N3 verschillen van elkaar. Achterlichten weet je denk ik wel. De achterklep zit het verschil in de lijn onder het achterraam. Bij een 9N loopt die behoorlijk recht en bij een 9N3 loopt die in een V vorm. Meestal kan ik daar een omgebouwde 9N aan herkennen, omdat de oude achterklep er nog in zit.
Ter vergelijking, dit is de achterkant van de 9N3:
HPIM1200.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!