polo 9N/3 van robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze airbag past er gewoon in[emoji106]

Mooi ik wacht er nog een tijdje mee zal toch niet zo snel weg zijn aankomende woensdag ga ik wel een pookknop en hoes met rode stikstels ophalen helaas wel met cross ipv gti
61b4b3b06fd560679e6efb7c5b4c4fc1.jpg
a0734415c5abee07fdab8b9dead10a9d.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
als de bevestiging van de airbag hetzelfde is wel.
Je kan dat aan de voorzijde niet zien.
moet je aan de achterkant kijken of je stalen clips of plastic clips hebt.
Stalen clips is wat op het golf stuur past.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
hoeft ook niet.
Gewoon met een spiegel,
of de selfie fuctie van je camera achter je stuur op kwart voor 3 kijken.(een kwart slag links of rechts)
glimmend staand streepje is stalen clip.
zwart blokje is plastic clip.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
Vandaag weer wat onderken opgehaald zag een mooie pookhoes met leren knop van een cross polo op internet gestaan verder een nieuwe cruisecontrol hendel omdat mijn huidige kapot is als ik de hendel vervang moet ik hem dan opnieuw inleren ? Kan geen foto's uploaden[emoji57][emoji57]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Weer grote update in de order staan[emoji4][emoji4][emoji4]

Ten eerste de eibach prokit verlagingsveren daarnaast meteen nieuwe monroe gas schokdempers (mijne zijn zo lam als maar kan) gelijk vernieuw ik ook de toplagers en de massive draagarmrubbers van een seat ibiza cupra

Hopelijk geeft dit het gevoel alsof ik met een kart op de weg zit [emoji846][emoji846]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en thomassafca
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!