polo 9N/3 van robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk hoor, ik zou persoonlijk de achterklep laten zitten (vind die van de 9N juist mooier), zou alleen nog een setje facelift achterlichten erop zetten om het af te maken :)

Jaa dat vind ik ook mooier maar over de achterlichten twijfel ik ene kant vind ik het wel mooi maar aan de andere kant ook niet iedereen die ik om advies vraag zegt ik vind deze mooier[emoji28]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Allereerst welkom op het forum . Eigenlijk vind ik de lampen van een 9n ook mooier dan die van een 9n3 vind ze wat kinderlijk dat ronde. Alleen de achterklep verwisselen kan ook nog he ;) sorry voor het moeilijker maken je keuze .

Danku dankuu jaa vind ik ook mooier want mijn huidige achterlichten hebben ook donkere knipperlicht glaasjes orgineel vw uit en ik denk ook dat ik deze achterklep laat zitten ik vind die boog onder de ruitenwisser niet al te veel veranderd
cd3bdb6c4cee774361e67e00d971f770.jpg
hier een foto van de donkere glaasjes
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Ik vind mijn 9N achterlichten ook mooier dan die van de 9N3.
Maar op zich vind ik die moderne LED lichten ook wel mooi. Lijken op de 6R achterlichten. Foto staat in een meetingentopic.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag een interieur filter besteld op winparts en 2 knipperlicht glaasjes voor in de spiegels. Op aliexpress een golf 4 sleepoog kapje ronde kachelknoppen setje gti pendaal rubbers besteld nu nog een poos wachten totdat alles binnen is[emoji849][emoji849]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Update: vandaag de polo op de brug gehad en een monteur mee laten kijken heb last van geklapper onder de auto allebei de reactiestangen kapot gelijk maar nieuwe gehaald snel eronder knutselen en hopen dat het verholpen is
43e49875dfd63ad8cc4d20875ed7a4f0.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
weer een update... de reactie stangen zitten er onder helaas is het geklapper (RV) er nog steeds mijn vader denkt aan aan een kapotte veerpootlager draag arm rubbers waren iets gescheurd maar zagen er verder goed uit vond de monteur
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!