polo 9N/3 van robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net de auto van binnen maar helemaal schoon gemaakt want vrijdag heb ik een tripje naar de camping in friesland dan wil je natuurlijk niet in een vieze auto zitten
8e32ded2272de0e78867d752b7bf493c.jpg
9e13e55798d85bde7c7d039d73e6b1fd.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Help! Welke armsteun is beter? Wil niet zon gammel en kraak armsteun

36b0196dea01d03edd60c309e92e8470.jpg
6d0c287f4e6bf691d1e666b13e4b2554.jpg

Ik heb de bovenste armsteun nu twee jaar en meteen bij de montage een ijzeren plaat onderin gemaakt en die bij de handrem geschroefd. Dit gaat niet meer kapot. Maar laatst ging ik er perrongeluk met mijn hele gewicht op hangen en brak het plastic aan de achterkant door gisteravond heb ik er toevallig nog een ijzer plaat onder gemaakt en aan het aluminium framepje van de steun zelf gemaakt en nu gaat hij niet meer kapot denk ik zo. Ik zou dus voor de bovenste gaan deze is namelijk goed te verstevigen. de onderste is ook zwart plastic en komt dus ook niet overeen met de rest van het interieur. Het zijn overigens precies dezelfde universele armsteunen. Alleen de ondervoed is anders. De kwaliteit valt me eigenlijk niet tegen had het om te testen maar bevalt me best goed zo.
 
Ik heb de bovenste armsteun nu twee jaar en meteen bij de montage een ijzeren plaat onderin gemaakt en die bij de handrem geschroefd. Dit gaat niet meer kapot. Maar laatst ging ik er perrongeluk met mijn hele gewicht op hangen en brak het plastic aan de achterkant door gisteravond heb ik er toevallig nog een ijzer plaat onder gemaakt en aan het aluminium framepje van de steun zelf gemaakt en nu gaat hij niet meer kapot denk ik zo. Ik zou dus voor de bovenste gaan deze is namelijk goed te verstevigen. de onderste is ook zwart plastic en komt dus ook niet overeen met de rest van het interieur. Het zijn overigens precies dezelfde universele armsteunen. Alleen de ondervoed is anders. De kwaliteit valt me eigenlijk niet tegen had het om te testen maar bevalt me best goed zo.

Okee bedankt voor de tip maar ik wil het liefst nergens gaten in maken
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!