Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

orui9w.jpg
2quupnd.jpg

2jfcevt.jpg

vmax set eronder!
n5s9kj.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jk7ho1.jpg


Auto heeft aangelopen in men scherm! Nu scherm weer terug gedouwd door de velg kan weer opnieuw laten uitrollen en velg opnieuw spuiten!!

Ik ga denk men naaf aflaten draaien of andere velgen zoeken!

Andere velgen altijd leuk maar deze velgen blijven zo dik haha!

Wat vinden jullie!?
 
vind deze velgen ook erg dik op deze auto, hmm het probleem dat je gaat krijgen als je ze laat afdraaien, is dat je ze moeilijk verkocht gaat krijgen door de aangepaste et.
wat ik ook wel vet vind zijn die vw touareg velgen met een zeer smal bandje op in het hoogglans zwart ofzo?
dees vinden ik ook wel iets speciaals hebben, es eens iets anders, zijn 3delige ab velgen (vind ze wel alleen knap als ze volledig gepolijst of verdicht zijn ;))
ety1jb.jpg


als foto weg moet zeg je het maar ;)
 
Ja toureg velgen had ik eerst bijna gekocht!
En die velgen zijn wel erg dik maar ik denk dat ik het polijsten gaat haten haha!

Laat foto maar staan hoor.
Had zelf ook audi ambition velgen gezien vind ik ook eeg dik en de norwegain ook erg mooi of stars maar die zie je al vaker en wil wel wat unieks ofcourse!
 
Updatetje van wat er nog gedaan moet worden!

Bijna apk
Stabilisator stang er tussen uit halen
Verlichting
Verder is er niks met de polo!
Twijfel nog steeds over de velgen of ze blijven of niet!
Zou em wel wat lager willen maar dat gaat niet met de poten!
Interieur verlichting maken!
Auto poetsen!


Van de week middendemper er tussen uit gehaald
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!