Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Waarom een nieuwe kat als ik vragen mag?
Was een nieuw flexibel stuk ertussen lassen niet genoeg?
Of was er bij jou een andere vervang rede?

Dit is al men 2e flexibel gedeelte en ik zou niet weten waarom de ander zo snel kapot is gegaan! Heb een keer klein stukje gereden met een kapotte bobine en het binnenste gedeelte lag los dus rammelde erg.
Nu een katalysator van magnaflow een hele kleine voor €90,- werkt perfect en geen brandend lampje meer!

Oops, dat is een kostbaar geintje als die stelmotoren moet vervangen. :( Heb het toen in Duitsland laten doen.

Ik ben gelukkig zelf monteur maar zie het nou niet echt zitten om nog dat hele dashboard eruit te halen of uberhoud zoveel werk erin te moeten steken. Maar de stelmotoren zelf zijn volgens mij al redelijk prijzig en dan nog de arbeid erbij!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Alfa wielen zijn de deur uit was toch niet helemaal mijn ding!
Gelijk 4 winterbandjes gekocht dus rij daar nu op rond verder gaan we alweer richting de 190.000 km!

Ben ook op zoek naar een andere auto heb geen zin meer om nog dingen aan de polo te doen dus dan maar opzoek naar een andere ik denk dat het een ibiza 1.9tdi word maar ik zie wel wat er op men pad komt!
 
Als of auto's het aanvoelen dat je ze weg wil doen...

Accu was slecht "ineens" werd wat kouder en had er gelijk geen zin meer in!
Dus nieuwe accu erin.

Koelvin tempratuur schakelaar lekt.
Waterpomp lekt 2 jaar geleden vervangen...
Schokdemper links achter lek.

Achja we gaan het maar weer is maken...
 
Als of auto's het aanvoelen dat je ze weg wil doen...

Accu was slecht "ineens" werd wat kouder en had er gelijk geen zin meer in!
Dus nieuwe accu erin.

Koelvin tempratuur schakelaar lekt.
Waterpomp lekt 2 jaar geleden vervangen...
Schokdemper links achter lek.

Achja we gaan het maar weer is maken...

Hey zo blijf je wel bezig [emoji12] en gelukkig kan je het allemaal zelf[emoji106][emoji108]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Wauw gaaf highline? Welk blok ligt erin? Nog plannen?

Helaas geen highline maar een redelijke kale athene uitvoering.

-cruise
-airco
-fabrieksalarm
-voor en achter electrische ramen

En dan houd het helaas wel een beetje op!

Ga eerst de auto even technische in orde maken en dan even wat plekjes bijwerken.

Linker achter deur is een keer lelijk bijgewerkt
rechts achter bumper schade
2 krassen op de rechter deuren

Dit eerst doen en dan wss weer verlagen leuke wielen en deze keer zoiezo een dubbdin radio erin! Ik denk dat ik die deze week ga bestellen.

Motorische gedeelte een 1.6 16v die altijd goed onderhoud gehad heb van de 1e eigenaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!