Polo 6r zwarte mistlamp units te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
12,874
4
8,083
283
Te koop ivm overbodig:
2 mistlamp units voor de Polo 6R (wellicht 6C ook?) met zwarte binnenkant.

Het zijn mistlamp units met de mistlampen aan de middelzijde.
Er zitten geen DRL gaten in deze mistlampen.
DRL is verplicht in autos vanaf 1 januari 2011.

Ze kunnen bijvoorbeeld als je mistlampen retrofit in je BlueGT met xenon.
Of in een Polo waar nooit mistlampen in zaten.
Of als je OEM xenon in je Polo gezet hebt, en je wilt nog even de zwarte binnenkant van je mistlampen upgraden.

De units zijn gebruikt, vertonen dus ook gebruikssporen.
Verder, ik heb preventief de randjes extra dichtgemaakt om vochtproblemen te voorkomen omdat ik er LED in had, en ik echt geen problemen wou.
Ze zijn echter niet lek en hebben ook geen condens vorming. Vrij van schade.

Ze komen met 2 nieuwe H8 lampjes.
Ik voorzie je graag van de schemas over hoe ze aangesloten moeten, met of zonder bochtenverlichting.
Hierbij is het van belang dat je BCM wel bochtenverlichting ondersteunt. Activatie van bochtenverlichting met VCDS noodzakelijk.

Fotos volgen
Vraagprijs 90 euro incl de schemas
Verzending geen probleem, bij uitzondering is betaling achteraf bij sommige leden mogelijk.
Ophalen geen probleem
Beschikbaar vanaf eind mei
Contact via PB of whatsapp (als je me hebt iig Stick Out Tongue )

Ik kan eens kijken of ik er een mooie kabelboom bij maken kan, mocht dit nodig zijn.
Uiterste datum hiervoor is 14 mei, ivm levertijden van de onderdelen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!