polo 6r verlaagd met nieuwe bilstein B12 pro kit

hallo,

Ik heb sinds vandaag een bilstein B12 pro kit onder mijn polo laten zetten. Dit is een polo 1.2BM uit 2011 met 100.000km op de teller.

Maar nu maakt hij rechstachter een apart tikkend geluid net alsof er iets tegen de zijkant aankomt. Het is geen schurend of krakend geluid. Ik heb de hele kofferbak al doorgekamd en als het goed is het geen schroefje of kabeltje.

Nu heb ik me laten vertellen dat het een toplager kan zijn. Deze toplager staat los van de nieuwe demper neem ik aan? Toch lijkt het me sterk dan zou er een fabrieksfout moeten zijn aangezien deze set splinternieuw is. Zou iemand me hier meer over kunnen vertellen?!

bvd!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog niet echt super foto's gemaakt, zal die nog keer uploaden naar de showroom. Voor de rest is de set echt super. Hij stuitert wel iets meer maar je hebt nog behoorlijk goed comfort. Ook kan ik de ergste drempels in mijn dorp gewoon normaal nemen. Je kunt beduidend sportiever door de bochten rijden. Kortom mooi voor het oog en ook nog erg praktisch.
 

Bijlagen

  • 20150109_172958.jpg
    20150109_172958.jpg
    534.5 KB · Weergaven: 106
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!