Polo 6R van skappa51

Bijna alles van rood naar wit licht veranderd.
Enige nadeel is dat de radio een onmogelijke klus wordt, veel te kleine leds, misschien ooit eens upgraden naar een RCD 330( wel goed de ledjes te veranderen) en moet het stuur nog doen, maar ff geen zin
Verder nog een oplossing voor de sigarettenaansteker zoeken.
IMG_20200514_220840.jpgIMG_20200514_220822.jpg
Sigaretten aansteker van een 6c nemen, mijne is wit. Heb trouwens die ring nog liggen in het wit. Kom zelf regio Rotterdam bij interesse, mag je zo hebben.
 
Net een klein pakketje uit Duitsland ontvangen, erg blij mee.
Wit plaatje om het vak achter sigarettenaansteker wit te maken en een nieuw frame voor m'n raamschakelaar, oude had aantal kapotte hoekjes.
IMG_20200619_142655.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Hoe heb je de 12v plug eruit gekregen dan?
Aan de binnenkant van de 12v zitten 2 klemmetjes van de houder, die moet je indrukken met een schroevendraaier, of speciale tool van vw hebben.

Als die ingedrukt zijn, wat een kut klus is, moet je eerst de metalen plug eruit zien te wrikken, ik heb hier een platte schroevendraaier voor gebruikt als hulp.
Zodra deze helemaal eruit is, kun je de houder er ook uithalen en wisselen voor een ander.

Het is ff pielen, maar eenmaal een begin en het is goed te doen, wees wel voorzichtig dat je niks sloopt of kapot trekt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Aan de binnenkant van de 12v zitten 2 klemmetjes van de houder, die moet je indrukken met een schroevendraaier, of speciale tool van vw hebben.

Als die ingedrukt zijn, wat een kut klus is, moet je eerst de metalen plug eruit zien te wrikken, ik heb hier een platte schroevendraaier voor gebruikt als hulp.
Zodra deze helemaal eruit is, kun je de houder er ook uithalen en wisselen voor een ander.

Het is ff pielen, maar eenmaal een begin en het is goed te doen, wees wel voorzichtig dat je niks sloopt of kapot trekt.

Hhm toch maar eens proberen dan, het lampje die erin zit maakt bij mij slecht contact. Soms is hij aan en soms is hij uit, als ik een tik erop geef gaat hij dan weer aan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!