POLO 6r remschijf bj 2009

Staalborstel gaat niet werken, schuurpapier misschien. Gewoon handrem doen, is het makkelijkste. Anders grote parkeerplaats die leeg is, mocht je het een beetje eng vinden.
is goed, ik heb nog een vraagje laatst had ik een kapotte achterlicht lampje die heb ik natuurlijk makkelijk kunnen wisselen, maar ik krijg nog steeds een licht lampje op mijn dashboard? hoe kan ik dit weghalen moet dat persee met de computer gebeuren?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
is goed, ik heb nog een vraagje laatst had ik een kapotte achterlicht lampje die heb ik natuurlijk makkelijk kunnen wisselen, maar ik krijg nog steeds een licht lampje op mijn dashboard? hoe kan ik dit weghalen moet dat persee met de computer gebeuren?
Als het goed is moet je auto dit automatisch doen. Of je hebt een lampje gekocht die led is en geen canbus systeem aan kan. Zelfde lampje erin zou de storing automatisch opgelost moeten zijn
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Als het goed is moet je auto dit automatisch doen. Of je hebt een lampje gekocht die led is en geen canbus systeem aan kan. Zelfde lampje erin zou de storing automatisch opgelost moeten zijn
ik heb gewoon een action lampje gekocht, waar kan ik dan een lamp vinden die canbus aankan? het is namelijk de achterlicht stadslicht.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
ik heb gewoon een action lampje gekocht, waar kan ik dan een lamp vinden die canbus aankan? het is namelijk de achterlicht stadslicht.
Is het die kleine? Laatst ook gehad toevallig. Kan kwaliteit lampje zijn. Heb gewoon eentje van ali besteld en die was niet goed. daarna action en die was wel goed
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!