Polo 6R - R-line :: Vag Com aanpassingen thnx to P :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Pro kit , dus 25 voor en 30 achter als het goed is, ik vind achter nog wel een tikje te hoog eigenlijk. ik hoop dat het nog ietsje doorzakt ! voor is hij perfect. En ik merk kwa rijden niet echt heel veel verschil, alleen met grote heuvels en hobbels is hij iets stuiteriger maar niet hinderlijk ! Goede upgrade weer al zeg ik het zelf Big Grin
 
Cool! Ik laat volgende week H&R veren monteren, 35/55. Voor de GTI geeft dat een 25/40 verlaging als ik het goed heb, omdat hij std al iets lager ligt. Zou hij precies perfect komen te liggen! Ben benieuwd! :)
 
Hij zal idd goed komen te liggen Stick Out Tongue kijk hier maar Big Grin

zsmgep.jpg
 
Merk niet echt verschil met de standaard veren. Alleen met hele diepe grote hobbels !

Vandaag met PoloDave wat instellingen veranderd op de polo

Anti car jack
Selectief openen deuren
Gordel piep uit
Automatisch wissen achteruit uit
Spiegel verwarming aan met achteruit verwarming
Verbruiks meter op km/l gezet ipv l/km

Mijn dank is groot Dave !

Konden alleen niet zo snel vinden waar Hill Assist zit (om hem op 5 seconden te zetten) En hoe we het voor elkaar kunnen krijgen dat mijn dimlicht/achterlicht gewoon uit blijft als de verlichtings schakelaar op '0' staat. Ik vind het persoonlijk irritant dat hij gelijk alles aan gooit.
 
Ik zie dat je Spiegel verwarming aan met achteruit verwarming aan hebt gezet.
Rij zelf ook Polo maar hoe is dat normaal geregeld ? Hoe zet je het zonder deze optie aan ?
Heeft een Polo standaard wel spiegel verwarming ?
Of ik ben even me geheugen kwijt of het is gewoon te simpel voor woorden. ?
 
BMW  1 serie  1.6 
Als je goed kijkt naar het spiegel verstel knopje dan zit er een midden stand op (meeste naar de deur wijzend (links) en als je hem in die stand zet schakel je normaal je spiegel verwarming aan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!