Polo 6R - R-line :: Vag Com aanpassingen thnx to P :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Ik weet dat er van de week iemand was die aangaf dat bij achteraf verlagen de stang vervangen wordt. (origineel 16mm verlaagde versie 21mm).
Bij mij is dit ook niet gedaan en hij rijdt er niet minder om hoor! Ik weet niet of zoiets echt noodzakelijk is? Misschien even navragen bij de dealer?!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik weet dat er van de week iemand was die aangaf dat bij achteraf verlagen de stang vervangen wordt. (origineel 16mm verlaagde versie 21mm).
Bij mij is dit ook niet gedaan en hij rijdt er niet minder om hoor! Ik weet niet of zoiets echt noodzakelijk is? Misschien even navragen bij de dealer?!


Misschien is dat met die verlaging (sport onderstel) vanuit de fabriek ? Ik heb de verkoper er niet over gehoord in ieder geval ? Maar wie heeft je dit verteld een vw verkoper of ?

http://www.fk-shop.de/Fahrwerk-Tuni...Kit-Sportstabilisator-VW-Polo-6R-Bj-6-09.html

ziet er op zich wel nice uit maar of het idd echt nodig is ? Ik ga het wel meemaken als hij verlaagt is. Voelt het snel genoeg als het nog wat stijver kan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag even alle lampjes vervangen voor GP Thunder 7500k lampen. Alleen lijkt het wel als ik de vergelijking foto kijk van links naar rechts alsoft die nieuwe toch minder licht geven... Ik moet het nog even uit testen en de foto's komen zo snel mogelijk online. Big Grin Het ziet er in ieder geval stukken beter uit als het gele licht wat er eerst in zat!
 
b4b2nb.jpg


110llsm.jpg


9tln5y.jpg


Dat ik dacht dat deze minder licht gaven komt door het stadslampje denk ik. Want hier komt echt wel meer licht uit veel helderder Big Grin. Een erg goedkope en brute update die elke Candy polo moet hebben imo !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!