Polo 6R MFA+ dmv Amarok instrumentenpaneel.

@polo-chris Helaas kan ik de post niet meer bewerken, dus doe ik het maar zo. De teller (2H0920871AX) is nieuw gekocht bij de dealer, de kosten hiervan waren €460 en dan moet er een teller eprom aangepast worden. Dit heb ik laten doen bij de teller guru Potatodog uit Duitsland, de kosten hiervan was €100 excl verzenden

@DeeOow en @kdPoloRline
Deze teller heeft mfa+ (uitgebreide boordcomputer) dan heb je navigatie en multimedia weergave in de display. Daarbij kun je ook verschillende dingen veranderen enz. Icm met mf stuur is dit super fijn onder het rijden enz
 
Laatst bewerkt:
@polo-chris dat is een goed idee!

@DeeOow en @kdPoloRline
Deze teller heeft mfa+ (uitgebreide boordcomputer) dan heb je navigatie en multimedia weergave in de display. Daarbij kun je ook verschillende dingen veranderen enz. Icm met mf stuur is dit super fijn onder het rijden enz
Dan zie ik graag een onderdelenlijst met nummers en de lui die verantwoordelijk zijn voor het werkend krijgen o_O
Ik mis het stiekem wel, dat de navi geen aanwijzingen geeft in de teller ;)Stick Out Tongue
 
@HJV Dat heb je mooi goed!

@Nico6rtdi Ja het is serieus geld maar soms is het niet anders. Fabriek af zijn er volgens mij geen mfa+ tdi tellers voor een 6r en dan de amarok die past is 2de hands amper te krijgen in de buurt. Het zou wel goedkoper kunnen dan moet je dus een 2de hands teller vinden en dan kunnen de bezine varianten ook met niet al te veel aanpassingen. Alleen vind ik dat niet mooie met toeren die zover doorlopen enz.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!