Polo 6R kopen

voor ~2000 euro extra krijg je een panoramadak, highline pakket en xenon koplampen. en 20.000km extra. wel weer met de 1.2 FSI motor maar als je daar niet om geeft heb je een dikke auto voor 't geld.

Als je de 2 auto's naast elkaar legt zou denk ik iedereen voor de rode gaan ondanks de 1.2 FSI.

Deze rode Polo heeft een Highline pakket? Ik zag op een site dat de 1.2 alleen geleverd word mrt Comfortline en Trendline. Of klopt dat niet?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
Zelfs als je nu er niets om geeft ga je met de 1.2 non-tsi niet gelukkig zijn. Wat een drama motor is dat zeg, niet vooruit te branden. En nee, kietelen heeft vrij weinig zin bij dit ongeblazen blokje.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Is het dan niet een idee om hem te laten dippen dat spuiten ze ook en blijft je oude lak beschermd ben je denk ik voor een polo Rond de 1200 kwijt
En ze kunnen elke kleur doen die je wilt
Mat parelmoer glans of metallic
 
Die man heeft zoveel kennis.
Ik weet niet of je zijn ding al hebt gelezen maar als je ziet wat hij allemaal heeft gedaan :eek:

Maar ik kan natuurlijk niet in jouw budget kijken maar is een iets duurdere met misschien wel meer kilometers iets veiliger?
En zelfs een luxere uitvoering als je dat zou willen
Ik zou zelf persoonlijk niet een polo met zo weinig km's kopen (mijn mening)
Je weet niet wat er mis mee is behalve als je een proefritje maakt.

Woon je trouwens dichtbij duitsland? Aangezien je op duitse site's zoekt
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Die man heeft zoveel kennis.
Ik weet niet of je zijn ding al hebt gelezen maar als je ziet wat hij allemaal heeft gedaan :eek:

Maar ik kan natuurlijk niet in jouw budget kijken maar is een iets duurdere met misschien wel meer kilometers iets veiliger?
En zelfs een luxere uitvoering als je dat zou willen
Ik zou zelf persoonlijk niet een polo met zo weinig km's kopen (mijn mening)
Je weet niet wat er mis mee is behalve als je een proefritje maakt.

Woon je trouwens dichtbij duitsland? Aangezien je op duitse site's zoekt

Ik woon dichtbij Duitsland ja.

Waarom ik op Duitse sites kijk is omdat ze daar goedkoper en wat luxer uitgevoerd zijn dan in Nederland. Hier vragen ze voor een 1.2 Trendline met 190.000 km al 7000 euro.

Een wat duurdere is ook een optie ja maar deze zag ik voor zo goedkoop en wist niet of het echt een Highline was of niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!